palmen
Moderator
Har funnits både inom europa och longhaulNu är det snart dags igen
Är det någon som har koll på om Now or never någon gång har innefattat rabatterade priser på plus biljetter?
Har funnits både inom europa och longhaulNu är det snart dags igen
Är det någon som har koll på om Now or never någon gång har innefattat rabatterade priser på plus biljetter?
Är det inte ovanligt länge sedan (flera veckor sedanKom igen SAS! Nu är det längsen ni haft longhaul på Now or never
Senast det var longhaul i SAS GO var 15 DEC (USA), senast HKG var med var 8 DEC, så börjar bli dagsÄr det inte ovanligt länge sedan (flera veckor sedan) som Hong Kong var på N&N?
Jag behöver en sån för att köra en HKG-ARN HKG inuti en befintlig HKG-bokning där jag inte kan vara borta hela tiden den befintliga vararSenast det var longhaul i SAS GO var 15 DEC (USA), senast HKG var med var 8 DEC, så börjar bli dags
Brukar inte Now or Never otrevligt nog kräva utgångspunkt i Skandinavien? Jag har försökt någon gång när det var till destinationer i USA, och den gick åtminstone inte att vända på.Jag behöver en sån för att köra en HKG-ARN HKG inuti en befintlig HKG-bokning där jag inte kan vara borta hela tiden den befintliga varar![]()