Ricci
Medlem
Jag har skrev just det på inbjudan vad man vill ta upp med dem.Kan nån ta upp Polarrulleproblemet![]()
(Jag vill ha renklämman tillbaka..)
Jag har skrev just det på inbjudan vad man vill ta upp med dem.Kan nån ta upp Polarrulleproblemet![]()
Är EBD, inte fått inbjudanDet kan nog vara så att det är bara EBP och EBD som fått den.
Är EBD, inte fått inbjudan
Jag tror de kanske skiljer på om man flyger mycket long haul eller kanske om man har övervägande SAS flyg eller *A flyg. För min del så är det mest long haul med SAS som bidragit till mitt EBD.
Jag har skrev just det på inbjudan vad man vill ta upp med dem.
(Jag vill ha renklämman tillbaka..)
Helt klart, har också frågor gällande rykten om färre EBP och fria drycken till EBD.Kan ni också höra om EuroBonus 3.0? När blir launch och vilka förändringar kommer att göras?
Kan du också fråga om iPad-appens framtid? Oroväckande att man tar bort en sådan tjänst.Helt klart, har också frågor gällande rykten om färre EBP och fria drycken till EBD.
Har inte hängt med där då jag kör Android, är iPad-appens påväg bort eller få sämre funktioner?Kan du också fråga om iPad-appens framtid? Oroväckande att man tar bort en sådan tjänst.