Både Boston och Great Lakes är utmärkta resmål under sommaren!![]()
Tack för tipset, får ta och kika lite mer på det helt enkelt
Både Boston och Great Lakes är utmärkta resmål under sommaren!![]()
Ja, siten är lite buggig där, den tror att man vill se alla alternativ ifall det inte finns direktflyg...
Som jag skrev tidigare så har jag tittat på MIA, LAX, SFO, EWR, HKG, PVG, NRT.
Jag förstår att ingenting är omöjligt (samt att vissa går åt snabbare än andra) men jag startade tråden för att jag ville förstå bättre hur man ska hitta biljetterna.
Finns till PVG 3/5, 4/5, 5/5, 16/5, 24/5, 25/5 etc så jag håller med agehall här: sök mer!
Lycka till med sökandet.
Ja vid 330-dagarssläppet. Det kan dock ibland släppas fler senare. Jag bokade 4 Pers t o r till Newark förra sommaren, ca 60 dagar innan avresa, men då var det just två specifika datum som hade 5 eller 4 platser.Är det max 2 award säten i C som släpps per flight?
Allt finns skrivet om i massor. Finns ju guider etc om hur man söker och de gäller även för SAS.De mer konstruktiva svaren var dock tips kring när biljetterna släpps, vilka sidor man kan använda etc. Eftersom jag aldrig bokat en award-biljett förut och inte hittade info om just SAS Business award så startade jag tråden.
Nej.Är det max 2 award säten i C som släpps per flight?
SAS kör väll bara till NRT och inte till HND så kan vara därför det inte går att hitta.Om du hittar SAS Business till HND så får du gärna hojta till. De är grymt svåra att få tag på, mig veterligen så är det faktiskt aldrig någon som har lyckats med det.
Precis, alltså är de grymt svåra att få tag på. Därför är jag extra intresserad om någon lyckas...SAS kör väll bara till NRT och inte till HND så kan vara därför det inte går att hitta.