Senaste nytt

Jakten på polarrullen

Då kanske det är dags att gå från Plus till Go och be någon att köpa en polarrulle, för att markera. Jag hade planerar detta förra resan och var riktigt laddad, men då fungerade allt perfekt och alla i Plus fick det de önskade.

Jisses är det sant, då får jag gå bak och sätta mig helt enkelt :D.

Men har jag fattat rätt att enligt senaste pendlarmötet i Luleå så ska passagerare i PLUS alltid ska få rulle om dom vill, även om bite erbjuds?

Tack, ska bli spännande och se vad som erbjuds på resan i feb ARN-CPH :)
Man är ju rustad för en lite fajt, principsaken :cool:

Det är min primära rutt, någon gång har de inte med polarrullen i vagnen men då har de alltid gått och hämtat en. Jag hade inte oroat mig på just ARN-CPH. Jag har aldrig ens blivit ifrågasatt när jag frågat efter en polarrulle, utan det är alltid "ost eller älgsalami?"

Det är min primära rutt, någon gång har de inte med polarrullen i vagnen men då har de alltid gått och hämtat en. Jag hade inte oroat mig på just ARN-CPH. Jag har aldrig ens blivit ifrågasatt när jag frågat efter en polarrulle, utan det är alltid "ost eller älgsalami?"
Me like :D

Egentligen inte, rullen ska ju bara ges inom norden men finns ju bevis på undantag (som vanligt med sas)
Som @flum säger @Ricci nej, den ska bara serveras inom Norden. Jag flög dock GDN-CPH 2 jan och blev till min förvåning och glädje serverad rullen istället för snuskbiten (Observera att GDN-CPH är en kort flygning som inte har samma service som "vanliga Europalinjer").
När jag flög CPH-GDN i december serverades dessvärre snuskbiten
Som vanligt är SAS konsekvent inkonsekventa! :)

Toppen