Agö
Medlem
Lägsta möjliga.ARN-BRU 10.55 fredag 27/1.
Vilket bud skulle ni lagt 55-110EUR.
Go till Plus.
Lägsta möjliga.ARN-BRU 10.55 fredag 27/1.
Vilket bud skulle ni lagt 55-110EUR.
Go till Plus.
Lägsta möjliga.
19 "lediga" i biz, 32 i Plus.
Expertflyer eller gör en fejkbokning på SAS.se, kolla hur många säten som inte är reserverade. Detta ger dock bara en indikation eftersom alla inte väljer säte vid bokning, men i Business är andelen relativt hög som väljer plats är min erfarenhet.Var ser ni antal lediga platser nu igen?
C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B9 P9 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K0 L0 T0 O9 G9 N9Någon snäll medlem med Expertflyer-konto som kan kolla hur det ser ut i business på SK963 ARN-HKG 29/1?![]()
Du får lägga bud för Plus först och bekräfta det sen göra om budet och även lägga business och bekräfta det i en separat session. Så jag har förstår det skall fungera men @palmen kan nog fylla på!En självklarhet och det står säkert på någon av dessa 91 sidor men när man budar på både ut och hemresan, är det möjligt att bara ett av buden går igenom?
Jag skulle vilja överraska grabben med en business till HKG då han aldrig flygit det tidigare.Behöver egentligen bara åka business på en av vägarna. Skulle båda bussinessuppgraderingarna gå igenom för oss blir det närmare 200 000 poäng som dras från mitt konto och det är ju en del (i alla fall för mig).
Det hade varit fint om man även kunnat buda både på GO > Plus och GO > Business och åtminstone ett av buden gått in![]()
Du får lägga bud för Plus först och bekräfta det sen göra om budet och även lägga business och bekräfta det i en separat session. Så jag har förstår det skall fungera men @palmen kan nog fylla på!