Senaste nytt

Jakten på polarrullen

Kan meddela att Customer Care svarade och bad om ursäkt inom tolv timmar, och på dialogmötet blev det tydligt uttalat att -man har rätt att välja, -att man ska definitivt inte ta betalt i plus för "rullen" oavsett tid på dygnet/tillgång för Go.
Och mitt case skulle "hanteras"
Jag återupptog mitt ärende. Tio minuter efter skickat mail satt 5000 poäng på kontot...
 
Är det värt att försöka återöppna mitt senaste ärende? Jag fick 3000 points men begärde dessutom 300 SEK då det var vad dom gav mig vid första tillfället...
Jag skulle nog inte göra det. Däremot ska jag klaga om det händer igen. För mig är det principen som är viktig samt det faktum att jag inte gillar att bli bemött på det sättet.
 
Googlar man på Fresh Bites hittar man mest trådar som handlar om Marriotts Enhanced Room Service Concept
fast kommentarerna kan få en att tro att det handlar handlar om SAS t.ex
FRESH BITES IS A FULL AND COMPLETE RIP OFF of the guest and traveler
 
Toppen