Idag blev jag överraskad! HHD tom 31 mars 2018.
Hur kollade du tiden? Via kundtjänst eller beställde du ett kort?
Idag blev jag överraskad! HHD tom 31 mars 2018.
Läs följande inläggHur kollade du tiden? Via kundtjänst eller beställde du ett kort?
Även jag kollade nu min situation. Tidigare matchat och trodde jag har Diamond bara till mars-2017 och med 10+ stays skulle åka ner I status, men hittade nedanstående info på min account sida.
Diamond
Based on nights earned this year, your 2018 tier would be Blue.
To maintain Diamond status in 2018, you need 60 more nights.
Skumt...just nu fick även mail "you are upgraded to diamond" men i lilla texten står det enjoy your status till march 2017
????????? Förvirrad
jag begärde ett nytt kort idag och efter en stund kom ett mail "you are upgraded..." Glad i hågen kollade jag via chatten men där blev det nit, gäller till mars 2017.Skumt...just nu fick även mail "you are upgraded to diamond" men i lilla texten står det enjoy your status till march 2017
????????? Förvirrad
Var ser du hur långt det räcker? Försökt leta men hittar inte.Matchade upp från Guld till Diamond förra året. Bodde på Hilton för drygt 102 000 SEK under 2016 men lyckades inte återkvalificera till Diamond. Var lite för få nätter och stays, mitt resemönster passar inte riktigt Hilton då det oftast är ca 5-6 nätter på samma hotell och jag pallar inte hoppa runt.
Står fortfarande Diamond men det är säkert så att det gäller tom mars 2017.
Bryr mig inte jättemycket om rumsuppgraderingar, men uppskattade att veta att jag alltid hade loungeaccess.