Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Fast jag har bara HHG
Best Western har tidigare matchat HHG till BWD.

Sedan har du kunnat ta dit BWD och matchat det till HHD. Numera måste du dock ha 8 stays inom 90 dagar för att få behålla ditt HHD.

Jag gjorde detta i somras och det gick utmärkt. Hade tidigare HHD tom mars 2017, matchade i somras och fullföljde mina 8 stays och har nu till mitten på mars 2018.

Jag har Best Western Diamond, utan stays.

Har ni som matchat bott på Best Western de senaste 12 månaderna?
Drygt att behöva checka in här i stan och kasta bort 600 spänn men det får det väl vara värt..

Fick svar precis nyss av Hilton chatten att Hilton bara matchar Best Western Diamond till Hilton Guld.
Hur lyckades ni matcha Best Western Diamond till Hilton Diamond?

Jag har typ 10 nätter bokade på Hilton inom 90 dagar, dock kunde jag bara få ett challenge på 21 nätter inom 90 dagar vilket blir betydligt svårare med så få lediga dagar.

Last edited:
Jag har Best Western Diamond, utan stays.

Har ni som matchat bott på Best Western de senaste 12 månaderna?
Drygt att behöva checka in här i stan och kasta bort 600 spänn men det får det väl vara värt..

Fick svar precis nyss av Hilton chatten att Hilton bara matchar Best Western Diamond till Hilton Guld.
Hur lyckades ni matcha Best Western Diamond till Hilton Diamond?

Jag har typ 10 nätter bokade på Hilton inom 90 dagar, dock kunde jag bara få ett challenge på 21 nätter inom 90 dagar vilket blir betydligt svårare med så få lediga dagar.
HUACA!

Vad är rimligt att fråga efter? Det jag har i dagsläget är CC Gold Elite, Elite Hotels Black, Choice, Best Western Diamond.

Hade gärna haft en Diamond Challenge på Hilton men 21 nätter på 90 dagar blir tufft, hade varit rimligt med 15 nätter för egen del.
Då kunde jag tagit en helg till någonstans och sen tagit 2-3 nätter i Stockholm så hade det varit klart.

Vad är rimligt att fråga efter? Det jag har i dagsläget är CC Gold Elite, Elite Hotels Black, Choice, Best Western Diamond.

Hade gärna haft en Diamond Challenge på Hilton men 21 nätter på 90 dagar blir tufft, hade varit rimligt med 15 nätter för egen del.
Då kunde jag tagit en helg till någonstans och sen tagit 2-3 nätter i Stockholm så hade det varit klart.
Jag fick 8 stays på 90 dagar häromdagen. Inte för att jag hade frågat efter en challenge eller match, men jag fick det som erbjudande ändå. Känns mer rimligt än 21 nätter

Toppen