NotRyan
Medlem
Ja, egentligen borde vi göra det så att vi är några som faktiskt HAR varit där, än så länge har jag bara sett folk som påstått sig varit där, hahaDet är ju som upplagt för en bc-resa!
Ja, egentligen borde vi göra det så att vi är några som faktiskt HAR varit där, än så länge har jag bara sett folk som påstått sig varit där, hahaDet är ju som upplagt för en bc-resa!
Med tanke på vilka galenskaper folk håller på med här inne så går det säkert att få ihop tillräckligt många för någon liten propellercharterJa, egentligen borde vi göra det så att vi är några som faktiskt HAR varit där, än så länge har jag bara sett folk som påstått sig varit där, haha![]()
Kontroller behövs definitivt fortfarande, men de blir betydligt mindre resurskrävande och kanske framförallt och betydligt mindre utrymmeskrävande.För att återgå till ursprungsfrågan. Bara för att passagerare genomgått preclearance innan ankomst tror jag inte det innebär att vilken flygplats som helst är aktuell för dessa flighter. Har för mig att det måste finnas CBP-personal på plats för att hantera avgående flyg som skall till en internationell destination. Nu kanske det inte är något större problem i praktiken men några flygplatser lär nog sållas bort på det sättet...
Varför inte flyga till Richmond, Virginia. Flygplatsen har ju redan namnet klart, Richmond International Airport, men ingen internationell trafik.![]()