Senaste nytt

Statusproblem hos SAS?

MWi

Medlem
Såg detta precis

Attachments

• IMG_0020.PNG
    IMG_0020.PNG
    142,1 KB · Visningar: 499
Har du precis bytt nivå (från till exempel silver till guld) och den visade korrekt nivå när du nu bokade?
Jag har haft EuroBonus Gold och har EuroBonus Gold.
Min kvalificeringsperiod är 01 jan - 31 dec, om det spelar någon roll.

Däremot bokningssidan visade inte korrekt antal poäng som jag skulle tjäna från resan.

Jag har haft EuroBonus Gold och har EuroBonus Gold.
Min kvalificeringsperiod är 01 jan - 31 dec, om det spelar någon roll.

Däremot bokningssidan visade inte korrekt antal poäng som jag skulle tjäna från resan.
Ok, för enligt screen shot så var det problem med upp- och nedflyttningar av tier-level.

Jag har också märkt problem med poängen, kan inte kolla mina poäng just nu öht.

Hallå käre BC-medlemmar,
Jag är ny medlem här på forumet men har vart inne och läst en hel del,

Lång historia kort, jag ska få ett EBG kort genom en god vän som är nybliven Pandion, problemet är att han inte har blivit uppgraderad ännu. Är det någon här på forumet som har lite insikt alternativt erfarenhet kring hur lång tid det kommer att ta för SAS att lösa deras statusproblem?

Finns det något jag kan göra för att lösa det?

Är super ivrig och taggad för att bli EBG och ska resa den 16:e, vore trevligt att ha kortet tills dess.

Hallå käre BC-medlemmar,
Jag är ny medlem här på forumet men har vart inne och läst en hel del,

Lång historia kort, jag ska få ett EBG kort genom en god vän som är nybliven Pandion, problemet är att han inte har blivit uppgraderad ännu. Är det någon här på forumet som har lite insikt alternativt erfarenhet kring hur lång tid det kommer att ta för SAS att lösa deras statusproblem?

Finns det något jag kan göra för att lösa det?

Är super ivrig och taggad för att bli EBG och ska resa den 16:e, vore trevligt att ha kortet tills dess.
Om han blir Pandion borde han rimligtvis redan vara Diamond, och kan även då ge bort ett Guldkort. Förutsatt att han inte gett bort ett innan.

Toppen