Har du precis bytt nivå (från till exempel silver till guld) och den visade korrekt nivå när du nu bokade?Inga problem när jag loggade in på SAS.se och bokade en resa nyss.
Jag använder Windows 7 + Opera 12.
Jag har haft EuroBonus Gold och har EuroBonus Gold.Har du precis bytt nivå (från till exempel silver till guld) och den visade korrekt nivå när du nu bokade?
Ok, för enligt screen shot så var det problem med upp- och nedflyttningar av tier-level.Jag har haft EuroBonus Gold och har EuroBonus Gold.
Min kvalificeringsperiod är 01 jan - 31 dec, om det spelar någon roll.
Däremot bokningssidan visade inte korrekt antal poäng som jag skulle tjäna från resan.
Jag kan se mina transaktioner och antal poäng som jag har. Det som jag inte kunde se var hur många poäng jag skulle tjäna från en resa.Jag har också märkt problem med poängen, kan inte kolla mina poäng just nu öht.
Om han blir Pandion borde han rimligtvis redan vara Diamond, och kan även då ge bort ett Guldkort. Förutsatt att han inte gett bort ett innan.Hallå käre BC-medlemmar,
Jag är ny medlem här på forumet men har vart inne och läst en hel del,
Lång historia kort, jag ska få ett EBG kort genom en god vän som är nybliven Pandion, problemet är att han inte har blivit uppgraderad ännu. Är det någon här på forumet som har lite insikt alternativt erfarenhet kring hur lång tid det kommer att ta för SAS att lösa deras statusproblem?
Finns det något jag kan göra för att lösa det?
Är super ivrig och taggad för att bli EBG och ska resa den 16:e, vore trevligt att ha kortet tills dess.