ekf
Medlem
Ja, det står rätt tydligt i brevet man får från Amex, samt på poängsidorna hos Amex om man loggar in där.Ah tack, jag sökte för 4 personer. Så en voucher går bara att använda för 2 personer?
Ja, det står rätt tydligt i brevet man får från Amex, samt på poängsidorna hos Amex om man loggar in där.Ah tack, jag sökte för 4 personer. Så en voucher går bara att använda för 2 personer?
Men det gäller bara first va?
Bokade Sthlm-Zürich-Miami Swizz Business med EB och 241.
Tyvärr blir det återresa med SAS Plus.
Hur står sig Swizz business jämfört med dom andra?
Tack Doktorn.
Hittade detta:
och detta:
Why Thai Airways only releases two award seats at a time... - One Mile at a Time
Så det kan nog gå om man bokar två, och sedan kommer det upp två nya då thai verkar släppa dem i block om två.
På First?
Någon som har samma erfarenhet rörande C? För vår det är det 4 C som jag skall få till i sommar, finns visserligen här och där med andra bolag (turkish, swiss, austrian) men Thai skulle vara smidigast 1 rutt..får nog ta och ringa Tallin och kolla om de kan testa..
SWiss business är fullt bokningsbart med EB, har själv GOT-ZRH-BKK bokat med LX för tillfället.Deras business produkt ligger väl snäppet under toppskiktet i *A dvs Ana/Singapore/Eva
Det går, barn under 2 i knät går "fria" de kostar bara en liten peng.Går det att resa 2 vuxna och ett barn under 2 år som sitter i knät på 1 voucher, eller räknas det som 3 personer även om bara 2 säten används?
Det går, barn under 2 i knät går "fria" de kostar bara en liten peng.
Nej, inte när resan påbörjats. Hade du bokat två enkelbiljetter (med två vouchers) så hade det gått.Sitter på min award flight i Lufthansa First, och idag dök det upp tillgänglighet i First på returen (som jag har i Business)...
Om jag förstått allt rätt så kan jag inte ändra till First på returen, eller?