Senaste nytt

Sammanställning av Star Alliance flyglinjer med First class kabin (utrikes)

Lufthansa har börjat att flyga mellan München-Tehran igen sedan igår 2016-JUL-04.
Linjen flygs 3 gånger i veckan med Airbus A330-300 som har First class kabin.

With Lufthansa from Munich to Iran - News & Releases - Lufthansa Group

För övrigt, bra beläggning på flighten den 7:e juli, kanske tack vare att firande av Ramadan?
Screenshot20160705 01 LH.png

Last edited:
Vilka är de vanligaste F-rutterna? Kan vara bra att veta känns det som.
Nu citerade du mitt inlägg från tråden om lyckade bokningar, men precis som @MartinH skulle jag hänvisa till @Dr. Miles första inlägg i den här tråden i kombination med tråden om lyckade bokningar. Du får en bra överblick vilka bolag som flyger F intra-asien och vilka rutter folk har lyckats boka.

Om du tittar på mitt inlägg senare i tråden om lyckade bokningar så ser du att jag inte var för sent ute utan faktiskt lyckades få till en, enligt mig, väldigt lyckad bokning för 2 personer:
Nu har jag gjort de sista ändringarna i bokningen när platser i F på Lufthansa och ANA öppnats upp.
Jag försökte få till KUL-BKK-HND-FRA-ARN på hemresan men det fanns tyvärr inte 2 lediga platser i F med Thai på BKK-HND.

• Gilla
Reactions: Gus
Tack för en mycket bra sammanställnig!

Ser ut som följande två rutter saknas:

DUS-EWR med Lufthansa
FRA-DMM, också med Lufthansa (fortsätter sedan till BAH from DMM, dock utan lokala trafikrättigheter)

Ska man sedan vara lite petig så har Lufthansa inte heller lokal trafik mellan KWI och DOH.

Inser att jag ställer några väldigt novis frågor, men frågar man inte får man inte veta.
- Vilka företag innom Star Alliance har First Class?
- Vilka av bolagen (med First Class) kan man boka med Eurobonus ?

Inser att jag ställer några väldigt novis frågor, men frågar man inte får man inte veta.
- Vilka företag innom Star Alliance har First Class?
Svaret finns i den här tråden.

Sammanställning av Star Alliance flyglinjer med First class kabin (utrikes) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
- Vilka av bolagen (med First Class) kan man boka med Eurobonus ?
Air China
Air India
ANA
Asiana
Lufthansa
Singapore Airlines (endast på Boeing 777-300 [773])
THAI
United

Toppen