Agö
Medlem
Nej, "de räcker endast till Go".Fick du köpa?
Nej, "de räcker endast till Go".Fick du köpa?
Helt otroligt....Nej, "de räcker endast till Go".
Helt otroligt....![]()
Ja, man blir ju en aning ställd. Men det saknas liksom anledning att tjafsa mer ombord. Får ta det med supporten istället. Det var ett litet robotartat beteende på flygvärdinnan ifråga. Jag tror inte att hon greppade det bisarra i hela konversationen - för henne var det självklart att så här ska det vara.Helt otroligt....![]()
Jag tycker att det är jäkla synd alltså. Den här produkten hade kunnat vara bra men man gör det så ofantligt svårt för sig själva. Reste idag på A-klass från Luleå till Billund. Sista resterna av gamla prisvärda A-klass innan detta blir Plus Saver även inom Norden och flexibiliteten försvinner. Trist!Jag har slutat att boka Plus inrikes även när det skiljer lite i pengar för tja, produkten levererar ju noll extra. Knappt flexibilitet längre. Plus att man ju bara blir besviken. Det blir jag i alla fall inte i Go...
Kundtjänst gav mig 3000 poäng som kompensation senast men dom var mycket tydliga med att det var good will. Med andra ord inget egentligt fel från SASJa, man blir ju en aning ställd. Men det saknas liksom anledning att tjafsa mer ombord. Får ta det med supporten istället. Det var ett litet robotartat beteende på flygvärdinnan ifråga. Jag tror inte att hon greppade det bisarra i hela konversationen - för henne var det självklart att så här ska det vara.
Fråga gärna vad som hände med valfriheten.kommer att ta upp detta på nästa pendlarmöte, "synd" bara att jag inte själv har råkat ut för det ännu.
Fråga gärna vad som hände med valfriheten.