Slut med Armani
Du skulle gett bort i julklapp, det gjorde jag. Men jag tog bort allt flygrelaterat så personerna inte fattade jag fått dem på ett plan.Bra tycker jag! Jag har 16 oanvända kits hemma och behöver inte fler..
First class case är riktigt snyggt.
Den framkallar illamående hos mig (är känslig för en del dofter)....men är det någon som gillar handkrämen som låg i den kvinnliga necessären? Jag har aldrig känt sådan stark parfymdoft, jag och min fru får nästan ont i huvudet av den.
Nej, der får du intet "kit". Men det bedste med QR til Dubai er Al Safwa som du får tilgang til på vejen ud.Jeg tager tit en nat der (i deres hotelrum) på vej til Dubai og tager efterfølgende et morgenfly til DWC/DXB. Vælger bevidst en "dårlig forbindelse". Herved sparer jeg en nat i Dubai, hvor hotellerne er dyreJa! Desværre deler de dem nok ikke ud på den korte flyvning jeg skal til Marts fra Doha til Dubai som er solgt som "first"![]()
Nej, der får du intet "kit". Men det bedste med QR til Dubai er Al Safwa som du får tilgang til på vejen ud.Jeg tager tit en nat der (i deres hotelrum) på vej til Dubai og tager efterfølgende et morgenfly til DWC/DXB. Vælger bevidst en "dårlig forbindelse". Herved sparer jeg en nat i Dubai, hvor hotellerne er dyre