Senaste nytt

Qatar Airways Introducerar Armani amenity kits

Åkte Dreamlinern, Airbus A380 och Boeing 777/300 business class och de var en upplevelse med dem 2 förstnämnda planen, fick 4 st
Armani amenity kits totalt.

Spännande att de byter. After shaven från Armani som delats ut är riktigt trevlig tycker jag, men är det någon som gillar handkrämen som låg i den kvinnliga necessären? Jag har aldrig känt sådan stark parfymdoft, jag och min fru får nästan ont i huvudet av den.

Ja! Desværre deler de dem nok ikke ud på den korte flyvning jeg skal til Marts fra Doha til Dubai som er solgt som "first" :)
Nej, der får du intet "kit". Men det bedste med QR til Dubai er Al Safwa som du får tilgang til på vejen ud.Jeg tager tit en nat der (i deres hotelrum) på vej til Dubai og tager efterfølgende et morgenfly til DWC/DXB. Vælger bevidst en "dårlig forbindelse". Herved sparer jeg en nat i Dubai, hvor hotellerne er dyre

Nej, der får du intet "kit". Men det bedste med QR til Dubai er Al Safwa som du får tilgang til på vejen ud.Jeg tager tit en nat der (i deres hotelrum) på vej til Dubai og tager efterfølgende et morgenfly til DWC/DXB. Vælger bevidst en "dårlig forbindelse". Herved sparer jeg en nat i Dubai, hvor hotellerne er dyre

Jeps! :) Jeg glæder mig også meget til at prøve den - har ikke været der før. Vi har 3,5 time i Doha så der skulle være tid til at kigge ind forbi - flyver dog fra København på 21.30 flyet, så det bliver nok primært om bord, at der skal soves.

Toppen