C
Cristoffer Cedergren
Guest
Jag har en natt från Curio i helgen där det står att jag fått "0" poäng för den bokningen. Bokat direkt hos Hilton under kampanjen som var. Finns det "fares" på Hilton som inte ger poäng? *förvirrad*
Cristoffer Cedergren skrev:Jag har en natt från Curio i helgen där det står att jag fått "0" poäng för den bokningen. Bokat direkt hos Hilton under kampanjen som var. Finns det "fares" på Hilton som inte ger poäng? *förvirrad*Klicka för att utvidga...
Fick fylla i "formuläret" på Hiltons hemsida efter Curio nätter l Miami, är det en Europa bokning vänta en vecka och kolla.Cristoffer Cedergren skrev:Jag har en natt från Curio i helgen där det står att jag fått "0" poäng för den bokningen. Bokat direkt hos Hilton under kampanjen som var. Finns det "fares" på Hilton som inte ger poäng? *förvirrad*Klicka för att utvidga...
Inte om du inte använt någon konstig corporate kod eller liknande som har specialavtal. Jag skulle tro att det där justeras om ett par dagar precis som @taxvalp säger.Cristoffer Cedergren skrev:Finns det "fares" på Hilton som inte ger poäng?Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Nu har jag efter många om och men fått alla poäng förutom de trippla för att ha bokat via appen.De påstår att jag inte har bokat med den och jag har tyvärr inga bevis för att jag har ngjort det.Så jag får nog nöja mig såhär...Klicka för att utvidga...
Enligt en användare på FlyerTalk som varit i kontakt med diverse Hilton-agenter så verkar det kunna vara så att när en bokning "rörs" så försvinner informationen om att bokningen gjordes via mobilappen. Det är många som inte fått extrapoäng för mobilbokningar och bevisen är bortblåsta...FF#1 skrev:Nu har jag efter många om och men fått alla poäng förutom de trippla för att ha bokat via appen.De påstår att jag inte har bokat med den och jag har tyvärr inga bevis för att jag har ngjort det.Så jag får nog nöja mig såhär...Klicka för att utvidga...
Hände just mig, märkte att jag på en stay fått betala för en dags parkering för mkt. Kontaktade Hilton och det löstes smidigt, men vips var 8k poäng borta. Blir att kontakta dem igen.....RonnieK skrev:Enligt en användare på FlyerTalk som varit i kontakt med diverse Hilton-agenter så verkar det kunna vara så att när en bokning "rörs" så försvinner informationen om att bokningen gjordes via mobilappen. Det är många som inte fått extrapoäng för mobilbokningar och bevisen är bortblåsta...Klicka för att utvidga...
Vilken otur med strul, jag har fått alla poäng och ett fall mer poäng än jag räknade medValley skrev:Inga extrapoäng. Ingen Guldstatus som jag skulle få. Inga svar från Hilton.Kanske missförstår jag innehållet från kampanjenBook and complete any stay from October 4 – December 31, 2016 on the Hilton HHonors app and earn Triple Points.If you’ve already registered for the Double Up promotion prior to October 4, you will not have to register again to earn Triple Points for stays booked in the app.The Hilton HHonors app is available in both the Apple App Store and the Google PLAY Store for download. For more information, visitwww.HHonors.com/App.Once again, all hotels are participating, there’s no Point cap max, and no minimum night requirement.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Vilken otur med strul, jag har fått alla poäng och ett fall mer poäng än jag räknade medKlicka för att utvidga...
Anders Östling skrev:Lite OT, men någon kanske vet varför varken appen eller hemsidan visar tidsperiod, dvs när "statusåret tar slut"?Det står så här på hemsidan, appen nämner bara antal nödvändiga stays för att behålla guld, ingen tidsram.Based on stays earned this year, your 2017 tier would be Silver.To maintain Gold status in 2017, you need xx more stays.Klicka för att utvidga...
Är det så, även om förra guldstatus uppnåddes i juli? Tänker på hur det fungerar med EB där datum/kvalificeringsperiod är tydligt specificerat.Senator skrev:Kanske det är på grund av att statusår = med kalenderår?Klicka för att utvidga...
Hilton är helt baserat på kalenderårAnders Östling skrev:Är det så, även om förra guldstatus uppnåddes i juli? Tänker på hur det fungerar med EB där datum är tydligt specificerat.Klicka för att utvidga...
Tack då vet jag. Blir att jaga nya stays under 2017 då.jumbooze skrev:Hilton är helt baserat på kalenderårEurobonus är inte kalenderårbaseratKlicka för att utvidga...