Cristoffer Cedergren
Medlem
Jag har en natt från Curio i helgen där det står att jag fått "0" poäng för den bokningen. Bokat direkt hos Hilton under kampanjen som var. Finns det "fares" på Hilton som inte ger poäng? *förvirrad*
Jag har en natt från Curio i helgen där det står att jag fått "0" poäng för den bokningen. Bokat direkt hos Hilton under kampanjen som var. Finns det "fares" på Hilton som inte ger poäng? *förvirrad*
Fick fylla i "formuläret" på Hiltons hemsida efter Curio nätter l Miami, är det en Europa bokning vänta en vecka och kolla.Jag har en natt från Curio i helgen där det står att jag fått "0" poäng för den bokningen. Bokat direkt hos Hilton under kampanjen som var. Finns det "fares" på Hilton som inte ger poäng? *förvirrad*
Nu har jag efter många om och men fått alla poäng förutom de trippla för att ha bokat via appen.
De påstår att jag inte har bokat med den och jag har tyvärr inga bevis för att jag har ngjort det.
Så jag får nog nöja mig såhär...
Enligt en användare på FlyerTalk som varit i kontakt med diverse Hilton-agenter så verkar det kunna vara så att när en bokning "rörs" så försvinner informationen om att bokningen gjordes via mobilappen. Det är många som inte fått extrapoäng för mobilbokningar och bevisen är bortblåsta...Nu har jag efter många om och men fått alla poäng förutom de trippla för att ha bokat via appen.
De påstår att jag inte har bokat med den och jag har tyvärr inga bevis för att jag har ngjort det.
Så jag får nog nöja mig såhär...
Hände just mig, märkte att jag på en stay fått betala för en dags parkering för mkt. Kontaktade Hilton och det löstes smidigt, men vips var 8k poäng borta. Blir att kontakta dem igen.....Enligt en användare på FlyerTalk som varit i kontakt med diverse Hilton-agenter så verkar det kunna vara så att när en bokning "rörs" så försvinner informationen om att bokningen gjordes via mobilappen. Det är många som inte fått extrapoäng för mobilbokningar och bevisen är bortblåsta...