Canadien
Medlem
Däremot finns inget sagt om din soft landing kan räknas in i dina tio guldår för EBG for life.Absolut inte, ville bara checka innan jag går all in för en ebd.
Däremot finns inget sagt om din soft landing kan räknas in i dina tio guldår för EBG for life.Absolut inte, ville bara checka innan jag går all in för en ebd.
Bra poäng.Däremot finns inget sagt om din soft landing kan räknas in i dina tio guldår för EBG for life.
En gissning är att det inte räknas in i och med att om man får ett EBG av någon annan inte räknas. Tycker att det är likvärdigt då man inte tjänat in EBG det året.Däremot finns inget sagt om din soft landing kan räknas in i dina tio guldår för EBG for life.
Det är ju trots allt SAS vi pratar om, där det enda som är konsekvent är inkonsekvensen...reglerna kan ha ändrats flera gånger om innan dess.
En gissning är att det inte räknas in i och med att om man får ett EBG av någon annan inte räknas. Tycker att det är likvärdigt då man inte tjänat in EBG det året.
En gissning är att det inte räknas in i och med att om man får ett EBG av någon annan inte räknas. Tycker att det är likvärdigt då man inte tjänat in EBG det året.
Finns massor av rapporter om det. Du kan ge bort ett kort så länge ditt konto är EBG under din grace period.Någon som har erfarenheter av detta? Bör jag ge bort mitt silver innan januaris utgång, eller kan jag kallt vänta till senare under 2017 och ge bort det då (och hänvisa till ovanstående skärmdump om min kvot försvinner)?