Senaste nytt

(Award) Lufthansa First Class till Bangkok runt nyår?

Söker dom på den 31a december eller 1 januari? Har för mig att flighter precis vid midnatt kan behöva sökas på "fel" dag. Om du ankommer Tokyo den 30e med ana eller Lufthansa kan du inte ta den flighten vidare, är mer än 24h stopp

alltså jag hittade flyg den 29/12 från FRA till tokyo. Jag hänger inte med i reglerna riktigt. vad ska jag be dem göra?

Jag har kollat nu och thai-flighten som fanns tidigare idag är borta. ska ringa imorgon igen och fråga.

Den 30 dec kl 21.20 kan kan ta UA 874från Narita till Guam och sedan 31 dec kl 7:10 ansluta med UA 191 till Manila.
Därifrån går TG621 till Bangkok kl 13:10

tack för att du kollade! :) tycker dock inte det är värt att ta LH eller ANA first till tokyo och se ta en business med ett eller två stopp. resan blir lååång :)

Nu har jag ringt varje dag i en vecka för att kolla tillgänglighet i business eller first class mellan tokyo och bangkok, phuket eller krabi. Uniteds sida visar hela tiden tillgänglighet men det går inte att boka när jag ringer dem. hoppas det släpps något snart! :)

Rekommenderar dig att kika på expertflyer.com. Min uppfattning är att utbudet där stämmer bra med när man sedan ringer SAS för att boka. Jag gjorde det själv senast idag, men då var det Lufthansa F ARN-FRA-EZE-FRA-CPH i mellandagarna.

Rekommenderar dig att kika på expertflyer.com. Min uppfattning är att utbudet där stämmer bra med när man sedan ringer SAS för att boka. Jag gjorde det själv senast idag, men då var det Lufthansa F ARN-FRA-EZE-FRA-CPH i mellandagarna.
Vad du ser med Expertflyer är långt ifrån samma sak som man kan boka med Eurobonus.
Det kan finnas tillgänglighet på award med Lufthansa First mer än 2 veckor innan via Expertflyer men detta kan itne Eurobonus boka, samma sak med Swiss First och Singapore Airlines First.
United och ANAs sökmotorer är de som är bäst lämpade för att leta bokningsbara awards med SAS Eurobonus, de stämemr inte till 100% men är relativt nära i tillgänglighet åtminstone.

Vad du ser med Expertflyer är långt ifrån samma sak som man kan boka med Eurobonus.
Det kan finnas tillgänglighet på award med Lufthansa First mer än 2 veckor innan via Expertflyer men detta kan itne Eurobonus boka, samma sak med Swiss First och Singapore Airlines First.
United och ANAs sökmotorer är de som är bäst lämpade för att leta bokningsbara awards med SAS Eurobonus, de stämemr inte till 100% men är relativt nära i tillgänglighet åtminstone.
Ok, tack för tipset! Nog jag som haft tur då med ExpertFlyer :)

Toppen