Jag fick utskickat automatiskt (2 st. av någon anledning...) men du kan även beställa från hemsidan på dina EB-sidor.Nu när status försvinner från kort, någon som ringt och bett SAS skicka ut ett nytt medlemskort? Inser att jag har ingen aning om vad mitt vanliga är.
Det går väl att beställa via mina sidor?ringt och bett SAS skicka ut ett nytt
Det går väl att beställa via mina sidor?
Låter helgalet men fair enough om det är en EU-reglering. Ren nyfikenhet men var har du nekats loungeaccess med AMEX EBx där motsvarande SAS EBx hjälpt istället?...loungen med ett Amex kort kopplat till eurobonus. Har blivit nekad några ggr och fått ta fram ett rent bonuskort.
Nånstans i Spanien och i Tyskland.Låter helgalet men fair enough om det är en EU-reglering. Ren nyfikenhet men var har du nekats loungeaccess med AMEX EBx där motsvarande SAS EBx hjälpt istället?
Låter helgalet men fair enough om det är en EU-reglering. Ren nyfikenhet men var har du nekats loungeaccess med AMEX EBx där motsvarande SAS EBx hjälpt istället?
Jag fick mitt välkomstbrev för Elite idag, och där stod denna förmån med.Ja, 90kr/inträde på Menzies lounger på ARN och GOT. Jag har använt loungen på GOT flera gånger, så om detta stämmer så är det en tråkig försämring