Senaste nytt

Förändringar i SAS EuroBonus American Express®

Pratat med dom idag igen. Tydligen problem med poängöverföringen för ALLA kort denna månad. "Det är felanmält", jojo...

Jag erbjöds 3000 (tretusen) EB i kompensation för allt strul. Jag tackade nej, det är ju ett skämt.

Såvida man inte är i akut behov att få in poängen på sitt konto spelar det här mindre roll. Jag hade tackat ja till kompensationen. 3000 gratispoäng för egentligen ingenting, om man bara tänker på poängöverföringsstrulet. Jag har det "nya" Elite och har själv inte stött på problem ännu.
 
Såvida man inte är i akut behov att få in poängen på sitt konto spelar det här mindre roll. Jag hade tackat ja till kompensationen. 3000 gratispoäng för egentligen ingenting, om man bara tänker på poängöverföringsstrulet. Jag har det "nya" Elite och har själv inte stött på problem ännu.
Intressant, har du fått några poäng från köp med ditt nya kort in på ditt Eurobonuskonto?

Problemet för mig är mest att jag väntar på min 2-4-1, som jag borde ha fått för 3 veckor sen, så att jag kan boka tänkt resa.
 
Intressant, har du fått några poäng från köp med ditt nya kort in på ditt Eurobonuskonto?

Problemet för mig är mest att jag väntar på min 2-4-1, som jag borde ha fått för 3 veckor sen, så att jag kan boka tänkt resa.

Då förstår jag att du är i en trist situation.

Jag har inte haft kortet länge nog för en poängöverföring så det återstår att se. Jag har hunnit handla en del med kortet och det har gått bra i alla fall.
 
Jag tycker att det är ett skämt jämfört med dom poängnivåer som erbjuds vid tex värvning.

Lite därför jag själv skulle vara nöjd med 3000 - deras generella goodwill är så pass hög att dom har mycket på plus-kontot innan jag skulle börja bli missnöjd. Nu senast kastade dom totalt 45.000 poäng på mig + värvaren när jag bytte från Premium till Elite via inbjudan. Poäng som dom absolut inte hade behövt ge oss iom att jag är befintlig Amex-kund.

Men din situation är klart trist och jag lider med dig att du har en försenad voucher som du skulle behöva. Hoppas att det löser sig snart.
 
Lite därför jag själv skulle vara nöjd med 3000 - deras generella goodwill är så pass hög att dom har mycket på plus-kontot innan jag skulle börja bli missnöjd. Nu senast kastade dom totalt 45.000 poäng på mig + värvaren när jag bytte från Premium till Elite via inbjudan. Poäng som dom absolut inte hade behövt ge oss iom att jag är befintlig Amex-kund.

Men din situation är klart trist och jag lider med dig att du har en försenad voucher som du skulle behöva. Hoppas att det löser sig snart.
Och jag tycker att 3000 är ett skämt som bara gör mig ännu mer irriterad.
 
Toppen