Ludvig Skalme
Medlem
Så här var det tidigare.
Okej, så min sambo kan alltså "vara med" i ett familjekonto med mig? Vi är skriva på samma adress och thats it.
Så här var det tidigare.
@Agö hur lyckades du få till ett citat från mig, har jag skrivit det där eller forumet som spökar?
Precis, @Thornado hittade också inlägget. Problemet är att reglerna inte kopierats in fullt ut utan endast länkats och länkarna är givetvis försvunna vid det här laget. Alltid lika irriterande när det sker.@Agö hur lyckades du få till ett citat från mig, har jag skrivit det där eller forumet som spökar?
Svärmor har jag haft med också utan problem. Det är ju inte så att det är någon människa som granskar varje databasändring. Skulle det missbrukas så kan man givetvis bli av med sitt EB-konto.
För loungebesök definieras dock familj som "maka/make/sambo och egna barn" (har diskuterats en del om detta i andra trådar). Toppen om SAS kunde bestämma sig för en enda familjedefinition.
Tillgång till loungen - SAS
Frugan är omvänd så det problemet är iaf löst..
Rätt enkelt, sätt henne på Ryanair / Norwegian nästa gång ni åker och du väljer sas eller om det är longhaul så åker du First. Efter det lär det inte vara frågor om varför ni inte reser med Ryanair, det kanske kommer knaka lite innan fogarna av förhållandet dock![]()