Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

Hur lyckas ni med era uppgrades? Jag får aldrig vettiga priser, t ex nästa vecka till barcelona från lhr vill dom ha £750 för en uppgrade båda vägarna. Samma priser varje gång.

En slags "held". Da jeg bookede fruens og min tur t/r Edinburgh blev jeg tilbudt upgrade til business class på hjemturen søndag 18.30 for bare DKK 500:- per person. Jeg slog omgående til. Udturen som var fredag eftermiddag blev jeg faktisk også tilbudt at opgradere til DKK 1000:- per person, men det undlod jeg.

Hur lyckas ni med era uppgrades? Jag får aldrig vettiga priser, t ex nästa vecka till barcelona från lhr vill dom ha £750 för en uppgrade båda vägarna. Samma priser varje gång.

Enda sträckan jag sett är ARN-LHR och varje gång får jag upp uppgraderingar för 1000kr per sträcka. Inte provat andra

Om man framställer det som "spabehandling" hemma för att lura med sin partner så lär man bli kastrerad efteråt.

Fast @jerixon kunde ju beställa en behandling åt sig själv, och vad vet jag det kan ju också vara något som gör partnern glad ;)
Jag tänker speciellt på

First Class Power Shave
Feel refreshed after the skin smooth power shave, exclusively developed by award winning shave guru Richard Anthony.

Efter "no shave November" kan det faktiskt behövas :D haha

Fast @jerixon kunde ju beställa en behandling åt sig själv, och vad vet jag det kan ju också vara något som gör partnern glad ;)
Jag tänker speciellt på

First Class Power Shave
Feel refreshed after the skin smooth power shave, exclusively developed by award winning shave guru Richard Anthony.

Toppen