Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

Jag kollade nyss min bokning och såg att BA774 var cancelled. Någon annan som ser samma sak?
Visa bifogad bild 59242

Testade att ändra bokningen och kunde välja BA774 igen. Är det inställt eller är det bara en bugg?
Visa bifogad bild 59243

Kunde välja samma flyg igen och fick en ändringsbekräftelse. MMB säger dock fortfarande att den är inställd....
Det är likadant även för mig. Jag förstår inte varför.

Screenshot20161218 01 BA.png

Kanske kan @Tommy och @IPC_Mataveri kontakta GGL support och fråga vad som pågår?

Känns som om flighten för en kort stund har varit cancellerad (kanske pga tekniskt fel) och sedan blivit återinsatt. MMB däremot har inte insett det utan fått en flaggning om att flighten är inställd var vänlig välj en ny...

Ja känns som något sådant har hänt. Bekräftelsen efter ändring (till samma flyg) säger åtminstone Confirmed så det är nog bara att avvakta någon dag och se vad som händer...
ba_774_cancelled_5.png

Det är likadant även för mig. Jag förstår inte varför.

Visa bifogad bild 59244

Kanske kan @Tommy och @IPC_Mataveri kontakta GGL support och fråga vad som pågår?

Ringt GGL.
De säljer fortfarande den flighten. Hon såg att något "robotic system" skickat ut ett cancel.
Kanske har någon tryckt på fel knapp, som hon uttryckte sig. Hon ska ringa tillbaka till mig när hon undersökt det.

Fick just sms från BA att ba774 är inställd och jag har blivit ombokad till ba 784 avgång 16.50...
När skall man börja bli nervös över detta?

Inget svar från GGL men fick detta sms nu:

We are very sorry to advise that your flight BA774 25Mar LHR-ARN is cancelled You are rebooked on BA784 25Mar LHR 1650 ARN 2020

Toppen