kaktusen
Medlem
Lite sömnigt på flight NH211 till London tycker jag. Stor humor när jag er instruktioner till flygvärdarna. De frågar när de ska bädda sängen? Jag ska inte sova svarar jag, flighten är alldeles för trevlig. Där kom det lite bugningar. Jag gav sedan klara instruktioner angående sömn. Detta gäller: "Om ni ser att jag somnar så ska ni omedelbart väcka mig. Ok?" De skrattade lite försiktigt..... Jag tror de är alldeles för snälla för att väcka mig men sova kan man göra när man är död.
Alla sover utom jag och de har de gjort minst ett par timmar. Efter en massa champagne och matorgien blev det lite emails och film men nu dags att prova lite trevliga viner. Provar först en trevlig Riesling, eller "Liesling" som det heter i Asien
En Bernkasteler alte Badstube am Doctorberg Feinherb 2013. Puh, lång titel. Fruktig men ganska söt. Får nog ta ett andra glas bara för att kolla hur bra det är.
Matorgien var inte bara utsökt men även mycket mättande. Det blir matpaus under någon timme till och sedan en titt på menyn. ANA har ett flertal rätter som man kan beställa närsomhelst. Bland annat samma classic curry som jag åt i ANA Suite Lounge vilket var gott.
Alla sover utom jag och de har de gjort minst ett par timmar. Efter en massa champagne och matorgien blev det lite emails och film men nu dags att prova lite trevliga viner. Provar först en trevlig Riesling, eller "Liesling" som det heter i Asien
Matorgien var inte bara utsökt men även mycket mättande. Det blir matpaus under någon timme till och sedan en titt på menyn. ANA har ett flertal rätter som man kan beställa närsomhelst. Bland annat samma classic curry som jag åt i ANA Suite Lounge vilket var gott.