Senaste nytt

Förändringar i SAS EuroBonus American Express®

Har en kompis som precis fått sitt nya amex premium (nya versionen) och har problem att handla på nätet. Skulle handla via klarna och efter att fyllt i alla uppgifter kom "kortet stöds ej". Alltså inte fel uppgifter. Provade sedan med mitt amex som är gamla varianten och det fungerade! Någon som har haft liknande problem? Något i och med att det nu är kreditkort?
Kan det vara så att man måste aktivera kortet?
Eller kan det finnas regionspärr eller spärr för internetköp?
 
Har en kompis som precis fått sitt nya amex premium (nya versionen) och har problem att handla på nätet. Skulle handla via klarna och efter att fyllt i alla uppgifter kom "kortet stöds ej". Alltså inte fel uppgifter. Provade sedan med mitt amex som är gamla varianten och det fungerade! Någon som har haft liknande problem? Något i och med att det nu är kreditkort?
Ja, om du kollar några inlägg längre upp här: Förändringar i SAS EuroBonus American Express® | Sida 20 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Jag ansökte och fick mitt elite-kort i början av november men har problem med att de 20.000-baspoängen dröjer. Enligt Amex kundtjänst är en fil överskickad till SAS som de av någon anledning dröjer med att läsa in och det lät som om jag inte var den enda som är drabbad av detta. Är det någon mer som har det här problemet eller har ni andra fått era baspoäng i anslutning till att ni fått korten?
 
Jag ansökte och fick mitt elite-kort i början av november men har problem med att de 20.000-baspoängen dröjer. Enligt Amex kundtjänst är en fil överskickad till SAS som de av någon anledning dröjer med att läsa in och det lät som om jag inte var den enda som är drabbad av detta. Är det någon mer som har det här problemet eller har ni andra fått era baspoäng i anslutning till att ni fått korten?
Ja, jag fick tjata i en vecka innan dom tillslut trillade in.
 
Tjatade du på SAS, Amex eller båda:rolleyes:? De skyller på varandra just nu, Amex menar att de har skickat filen och SAS tycker att det är Amex som ska höra med sin kontakt hos dem varför det dröjer, inte jag som privatperson. Suck.

Känns som jag har hört/läst den storyn förut :( Som vanligt är det inkompetensen och servicenivån som lyser igenom.
 
Toppen