Senaste nytt

SAS kundservice i Tallinn - våra hjältar!

Fel. Det är SAS kundtjänst i Tallinn. Du kopplas dit om du ringer det vanliga numret efter stängning.
Ok då hade väl min agent en dålig dag. Pratade Svenska, kunde inte hjälpa mig med bokningen och hänvisade till att ringa tillbaka dagen efter kl09. Han kunde dock ta mina önskemål och skicka ett internt meddelande till Tallinn så de kunde lägga in bokningen dagen efter (förutsatt att platserna fanns kvar vilket han naturligtvis inte kunde lova).

Ok då hade väl min agent en dålig dag. Pratade Svenska, kunde inte hjälpa mig med bokningen och hänvisade till att ringa tillbaka dagen efter kl09. Han kunde dock ta mina önskemål och skicka ett internt meddelande till Tallinn så de kunde lägga in bokningen dagen efter (förutsatt att platserna fanns kvar vilket han naturligtvis inte kunde lova).
Jag har fått både svensk och "utändsk" personal, blev lite smått förvånad när jag fick prata med en svensk kille, men han hade stenkoll på grejerna i alla fall.

Var det en 2-4-1?

Nu har jag inte detta kort men har verkligen 2-4-1-tjänsten också öppet sent? Trodde det var fasta tider som gällde där.
Nej det är ju det jag menar. (haha kanske blev något missförstånd här )

Tråden började (väl?) med 2-4-1 Tallinn supporten men kanske har utvecklat sig till vanlig EBG support.

Vanliga numret till Tallinn? Nej, det är stängt och man får inget val att knappa in EB-numret.

Ringer man Guld-supporten så kan de inte hantera Tallinn-bokningar...
Du frågade om dygnet runt service för Eurobonus Gold eller högre, då ringer du vanliga numret till SAS Eurobonus. När du ringer dit knappar du in ditt eurobonusnummer.
De som hanterar Amex 2-4-1 bokningar sitter också i Tallinn, de har ett specifikt nummer men det är inte dygnet runt som gäller utan de har fasta öppettider som mig veterligen är 9-17 alla dagar. Ringer du utanför dessa tider så kan du inte boka/ändra en Amex 2-4-1 bokning även om personen du kommer till råkar sitta i Tallinn precis som de som sköter Amex-bokningarna gör.

Toppen