Får bli så, trevlig resa!CJR skrev:Nyss lämnat för planet till GOT. Vi får tjöta en annan gångKlicka för att utvidga...
ESSA skrev:Börjat sondera terrängen bland Sous vide.Någon som har erfarenhet och tips?Ska på Food & Wine fair nästa vecka och hoppas hitta säljare där och kanske nåt erbjudande.Klicka för att utvidga...
Tack detsamma!flum skrev:Får bli så, trevlig resa!Klicka för att utvidga...
Upp å hoppa, dags för öl...simon_says91 skrev:Tillbringade 12 timmar i detta säte idag från Tokyo till London. Övernattning i London på Doubletree by Hilton Heathrow för vidare färd till Bryssel imorgon förmiddag där jag möter upp@palmenoch@Sofiaför en ölhelg!Vänta er en lång review och lite bilder även från nordkorea där jag var 3-8 november.Visa bifogad bild 58010Klicka för att utvidga...
Bussen lämnar hotellet om 40 minuter! Snabb frukost först dock går ju inte flyget förrens 11:05...palmen skrev:Upp å hoppa, dags för öl...Klicka för att utvidga...
Det är fredagsmys på riktigt, det!!! //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji4.pngsimon_says91 skrev:Tillbringade 12 timmar i detta säte idag från Tokyo till London. Övernattning i London på Doubletree by Hilton Heathrow för vidare färd till Bryssel imorgon förmiddag där jag möter upp@palmenoch@Sofiaför en ölhelg!Vänta er en lång review och lite bilder även från nordkorea där jag var 3-8 november.Visa bifogad bild 58010Klicka för att utvidga...
Jag vinkar från ba1390 som står vid A19. Hann inte med lounge idag eftersom boardingen redan startat när jag var igenom transit.khybner skrev:God morgon från Galleries First T5.Klicka för att utvidga...
Anfield skrev:Nu kommer jag bli idiotförklarad ! Mackmyra on the rocks !Husse Anfield fikar som han vill ! Frågor på det ?Klicka för att utvidga...
Valley skrev:Tolkar det som man måste ha is i, för att kunna dricka Mackmyra.Du kanske skall köpa min samlingGår själv för norskt fikaVisa bifogad bild 58152PS. Den hundbilden är den läckraste jag sett på år och darKlicka för att utvidga...