Grattis!Fredagen firas med att komma hem från BB med dotter nr 2.
Kul! Själv inlett helgen med att hämta barnbarnet på dagis.Fredagen firas med att komma hem från BB med dotter nr 2.
Fick faktiskt tips om det ställetGör som Charlie Parker och besök The Great Lost Bear. Trevligt ställe. =)
Har inte SAS en flyglinje mellan Kiruna och Luleå? Såg då ut iafMin fredag spenderades med att jobba till kl 20, därefter laga till något snabbt hemma samt titta på en film. Drack ekfatslagrad julmust...
Nu jobba några timmar, därefter ta tåget (om vädret och SJ vill) till Luleå, checka in på Comfort Arctic och därefter fortsätta jobbandet till minst kl 22 och fortsätta med det på söndagen. Måndag-tisdag spenderas i Luleå då jag är ledig. Flyger hem till Kiruna via ARN på tisdag kväll. 745 kr kostade den biljetten med SAS VIP Go. Tåget skulle ha över 400 kr, så valet var enkelt...![]()
Har funnits som stopp på väg till ARN... Umeå finns, dock inte alla dagar i veckan.Har inte SAS en flyglinje mellan Kiruna och Luleå? Såg då ut iaf
Intressant! Har en Vintage 2015 hemma i hyllan...Wallinders fått in Tryffel
Så nu stundar årets tryffeldag med tryffel från frukost, lunch å middag
Men nu är det fredag och vi kör igång med - visade det sig - den bästa Ale'n jag någonsin druckit
Visa bifogad bild 57877
Får hoppas det finns något kvar på måndag så jag får lite till Jul också