Senaste nytt

Fredagstråden™

Valley

Medlem
Wallinders fått in Tryffel :)
Så nu stundar årets tryffeldag med tryffel från frukost, lunch å middag :p

Men nu är det fredag och vi kör igång med - visade det sig - den bästa Ale'n jag någonsin druckit

image.jpg
Får hoppas det finns något kvar på måndag så jag får lite till Jul också
 
Middag med bästa grannarna. Blev mycket flygprat eftersom jag hjälpt dem att boka en First på Thai i februari med en Amex 2-4-1. Deras första first. Nu ska jag packa inför morgondagens flygning till Hong Kong. Fint att min plusgrade uppgradering till business gick igenom. Ha en trevlig helg alla BC:are!
 
D

Deleted member 4140

Guest
Efter 24 timmar med massor av champagne så avnjuter man en väl behövd massage på Bangkoks flygplats, man har lyckats få in frugan på att vi aldrig mer ska åka ekonomi och att hon bara vill flyga First från och med nu, kommer att bli ett dyrt nöje det här :>
 

rob74

Medlem
Min fredag spenderades med att jobba till kl 20, därefter laga till något snabbt hemma samt titta på en film. Drack ekfatslagrad julmust...
Nu jobba några timmar, därefter ta tåget (om vädret och SJ vill) till Luleå, checka in på Comfort Arctic och därefter fortsätta jobbandet till minst kl 22 och fortsätta med det på söndagen. Måndag-tisdag spenderas i Luleå då jag är ledig. Flyger hem till Kiruna via ARN på tisdag kväll. 745 kr kostade den biljetten med SAS VIP Go. Tåget skulle ha över 400 kr, så valet var enkelt...
 
Min fredag spenderades med att jobba till kl 20, därefter laga till något snabbt hemma samt titta på en film. Drack ekfatslagrad julmust...
Nu jobba några timmar, därefter ta tåget (om vädret och SJ vill) till Luleå, checka in på Comfort Arctic och därefter fortsätta jobbandet till minst kl 22 och fortsätta med det på söndagen. Måndag-tisdag spenderas i Luleå då jag är ledig. Flyger hem till Kiruna via ARN på tisdag kväll. 745 kr kostade den biljetten med SAS VIP Go. Tåget skulle ha över 400 kr, så valet var enkelt...
Har inte SAS en flyglinje mellan Kiruna och Luleå? Såg då ut iaf
 
Toppen