Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yes, därav min fråga om det VERKLIGEN inte fanns någon möjlighet att ge bort den.
Går jättebra att ge bort din voucher, men den är värdelös för alla utom dig så poängen med att göra det är ganska liten.

För är det något jag lärt mig från detta forum så är det att det ofta finns kreativa sätt som man inte tänkt på
Om det hade gått (på ett meningsfullt sätt), så hade nog någon redan skrivit om det.

Två personer någonstans. Helst till Tokyo med intressanta stop-overs för att få ut så mycket som möjligt av resan.
Kabin så högt som möjligt men stop-overs är mer intressant än first.

Två personer någonstans. Helst till Tokyo med intressanta stop-overs för att få ut så mycket som möjligt av resan.
Kabin så högt som möjligt men stop-overs är mer intressant än first.

Du kan inte få stop-over med Eurobonus. Och du kommer inte till Tokyo med 130.000 poäng för två personer annat än i Ekonomiklass.

Det krävs 140.000 poäng för två personer i business.

Du kan inte få stop-over med Eurobonus. Och du kommer inte till Tokyo med 130.000 poäng för två personer annat än i Ekonomiklass.

Det krävs 140.000 poäng för två personer i business.

Nej, Eurobonus har ändrat Asien-destinationerna till samma poängpris som för USA, så länge du håller dig till SAS. Hittar du platser kan du alltså åka 2 i C till Tokyo för 100k poäng med en voucher.

SAS points charts - SAS

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen