Nej, Eurobonus har ändrat Asien-destinationerna till samma poängpris som för USA, så länge du håller dig till SAS. Hittar du platser kan du alltså åka 2 i C till Tokyo för 100k poäng med en voucher.
SAS points charts - SAS
Tack för påminnelsen
Nej, Eurobonus har ändrat Asien-destinationerna till samma poängpris som för USA, så länge du håller dig till SAS. Hittar du platser kan du alltså åka 2 i C till Tokyo för 100k poäng med en voucher.
SAS points charts - SAS
Ja, den dagen det ändras lär det stå över hela forumet typ.Är det fortfarande så att man inte kan boka Swiss First med eurobonuspoäng?
Tack för ditt snabba svar!Ja, den dagen det ändras lär det stå över hela forumet typ.
Det ska inte vara problem, du gör enbart ett byte i tredje zon (Seoul) så det strider inte mot några regler mig veterligen.Kan jag åka
Stockholm - Frankfurt/Munchen - Seoul - Singapore
Singapore - Bangkok - Frankfurt/Munchen - Stockholm
Hej! Jag har en 2-4-1 voucher och ca 100.000 bonuspoäng. Egentligen tänkte jag åka med frugan till USA en långweekend nästa år, men nu funderar jag på om vi kan använda poängen att åka till Thailand istället i Januari.
Frågan är om detta går: Åka 2 stk vuxna med 2-4-1 vouchern i normal klass och sen klämma in äldsta dottern (5 år) på en plats med 30.000 poäng och yngsta (1 år) gratis. Funkar det eller det kommer vara omöjligt att få till ?
Har aldrig bokat en bonusresa tidigare