agehall
Medlem
Ja. Alla priser står i SAS Tar Alliance award price chart så det är bara att du kollar i den pdfen så ser du priserna.Är det generellt dyrare att använda ett annat Star Alliances bolag istället för SAS?
Ja. Alla priser står i SAS Tar Alliance award price chart så det är bara att du kollar i den pdfen så ser du priserna.Är det generellt dyrare att använda ett annat Star Alliances bolag istället för SAS?
Är det generellt dyrare att använda ett annat Star Alliances bolag istället för SAS?
Här hittar du priserna för olika typer av poängbiljetter med Eurobonuspoäng. Bara att jämföra priserna i de olika flikarna...Ja. Alla priser står i SAS Tar Alliance award price chart så det är bara att du kollar i den pdfen så ser du priserna.
Kanske har behandlats redan, men är det helt omöjligt att ge bort 2-4-1 vouchern till någon annan?Min 2-4-1 kommer mest troligt ryka pga av sjukdom. Så resan kommer troligtvis inte bli av. 2-4-1 går ut 31/12-2016. Ni som vet, tror ni det finns någon chans att få den förlängd eller liknande?
JaKanske har behandlats redan, men är det helt omöjligt att ge bort 2-4-1 vouchern till någon annan?
Kanske har behandlats redan, men är det helt omöjligt att ge bort 2-4-1 vouchern till någon annan?
Jag skulle tipsa om att läsa första posten i denna tråd där det står beskrivet vad som gäller. Kan vara bra att läsa den posten lite då och då om man är osäker på vad som gäller. Om något inte skulle stämma i den posten får ni gärna skriva det här i tråden och anmäla inlägget så kan en moderator uppdatera inlägget.Kanske har behandlats redan, men är det helt omöjligt att ge bort 2-4-1 vouchern till någon annan?
Kanske har behandlats redan, men är det helt omöjligt att ge bort 2-4-1 vouchern till någon annan?
Precis.Jag skulle tipsa om att läsa första posten i denna tråd där det står beskrivet vad som gäller. Kan vara bra att läsa den posten lite då och då om man är osäker på vad som gäller. Om något inte skulle stämma i den posten får ni gärna skriva det här i tråden och anmäla inlägget så kan en moderator uppdatera inlägget.
Jo jag läste det, men då bokar man ju åt någon annan, så inte riktigt det jag undrade. Men som en annan svarade så verkar det vara helt omöjligt att göra på något annat sätt, och detta är det enda sättet att göra det på. Lite segt, men bättre än inget iaf. Tack för att du tog dig tid att svara så utförligt iafJag skulle tipsa om att läsa första posten i denna tråd där det står beskrivet vad som gäller. Kan vara bra att läsa den posten lite då och då om man är osäker på vad som gäller. Om något inte skulle stämma i den posten får ni gärna skriva det här i tråden och anmäla inlägget så kan en moderator uppdatera inlägget.
- Du kan boka bonusresa med Amex 2-4-1 voucher för andra, du behöver inte att vara en av resenärerna. Däremot poängen måste dras från ditt konto.
Chilla lite, läs det jag skrev ovan. Behöver inte bli så aggressiv, jag förstår även om du pratar på ett vänligt sätt ocksåPrecis.
Om du tror att det har avhandlats tidigare så kan du åtminstone ta dig tid att läsa första inlägget i tråden.
Det står ju även att poängen måste dras från ditt konto, hur ska du då låta någon annan få din voucher om poängen ska dras från ditt konto? I så fall blir det samma sak som att du bokar en bonusresa med vouchern med dina poäng åt någon annan.Jo jag läste det, men då bokar man ju åt någon annan, så inte riktigt det jag undrade. Men som en annan svarade så verkar det vara helt omöjligt att göra på något annat sätt, och detta är det enda sättet att göra det på. Lite segt, men bättre än inget iaf. Tack för att du tog dig tid att svara så utförligt iaf![]()
Yes, därav min fråga om det VERKLIGEN inte fanns någon möjlighet att ge bort den. För är det något jag lärt mig från detta forum så är det att det ofta finns kreativa sätt som man inte tänkt påDet står ju även att poängen måste dras från ditt konto, hur ska du då låta någon annan få din voucher om poängen ska dras från ditt konto? I så fall blir det samma sak som att du bokar en bonusresa med vouchern med dina poäng åt någon annan.