Senaste nytt

Eurobonus loyalty 3.0

Ifølge e-mail modtaget i dag lanceres den nye hjemmeside endeligt her i november.

1343a0083bf1e94d7146d75e95d3b10d.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, bara bonusresor får gå an tills detta är löst. Eller ful-charter.
Är det inte lika bra att byta till British Airways Executive Club direkt då så att du får ett fungerande familjekonto. Ingen vet ju när SAS dito kommer att återuppstå eller hur det kommer att fungera och SAS trackrecord när det gäller att införa nya funktioner i tid har ju inte varit speciellt bra sista åren, så jag räknar inte med något nytt närmaste tiden.

Är det inte lika bra att byta till British Airways Executive Club direkt då så att du får ett fungerande familjekonto. Ingen vet ju när SAS dito kommer att återuppstå eller hur det kommer att fungera och SAS trackrecord när det gäller att införa nya funktioner i tid har ju inte varit speciellt bra sista åren, så jag räknar inte med något nytt närmaste tiden.

Hade varit en förträffligt god idé om inte för att British Airways har ett tämligen sparsmakat flygprogram från nordiska orter i jämförelse med SAS :rolleyes:

Fast linjenät var ju inte så viktigt nyss - då var det ju bara familjekonto som var viktigt. :)

Touché! Nej, men turligt nog måste inte alla flygresor generera poäng. För familjeresorna kan jag (som sagt) gott och väl spendera poäng istället för att samla poäng här näst. Kanske till och med kan våga oss på att resa till något annat än SAS-destinationer! Förhoppningsvis återinförs ju möjligheten att samla familjens poängintjäning till ett och samma konto tids nog... o_O

Försmak?

Guld - SAS

• Fr o m hösten 2016 inför EuroBonus ännu ett bevis på att långvarig lojalitet är det viktigaste man kan få från sina medlemmar. Därför erbjuds alla som varit, eller i framtiden blir Guld- och Diamantmedlemmar i minst 10 år, i oavbruten följd, ett livslångt guldmedlemskap. De medlemmar som uppnått 10 sammanhängande år, från januari 2016 och framåt, kommer kvalificera sig. Guldmedlemskap som getts bort av en Diamant-medlem räknas inte som kvalificerande. Fler detaljer kommer inför lanseringen och de medlemmar som berörs kommer att kontaktas personligen.

Försmak?

Guld - SAS

• Fr o m hösten 2016 inför EuroBonus ännu ett bevis på att långvarig lojalitet är det viktigaste man kan få från sina medlemmar. Därför erbjuds alla som varit, eller i framtiden blir Guld- och Diamantmedlemmar i minst 10 år, i oavbruten följd, ett livslångt guldmedlemskap. De medlemmar som uppnått 10 sammanhängande år, från januari 2016 och framåt, kommer kvalificera sig. Guldmedlemskap som getts bort av en Diamant-medlem räknas inte som kvalificerande. Fler detaljer kommer inför lanseringen och de medlemmar som berörs kommer att kontaktas personligen.

Jasså är det höst hos SAS nu??? Jag som redan har dragit på mig vinterjackan, och fortfarande väntar på Eurobunos 3.0
Vad säger ni sk vi skramla ihop till en kalender åt SAS

Jag och sambon drar till Miami den 1/12 så hade ju vart trevligt om familjekontot fungerade då igen. Sambon har så mycket bonuspoäng på sitt konto nu dock så kanske kan uppgradera vid check-in.

Toppen