Enda sättet att ändra betalande kort är att först klicka cancel och sedan börja om och när alla bud är lagda lägger man in det nya kontokorten.Vet någon hur man uppdaterar kortuppgifter på liggande bud?
Svar nej: Man måste byta kort manuellt för alla olika bokningsnummer. Man börjar alltså om för att byta kort. Välja "Cancel"-länken i mejlet och sedan lägga nya bud och därefter skriva in kortet. Då är alltså endast DEN bokningen ändrad. Ska man sedan flyga en annan rutt (som har ett eget bokningsnummer) så behöver man repetera samma manöver. Finns inget ställe (ännu) där man kan ändra kortet för alla bud. Kortnumret är med andra ord sparat separat för varje upgrade, inte för personen som lägger bud på upgrade.Ändrar det kortet för alla liggande bud?
Ja det stämmer. Det var den med historiska priser, inte en bonusresa mao. Tack för hjälpen iaf!Tror han menar "historiska priser"-kampanjen eller något i den stilen.
Sträcka: MIA - OSL
Datum: 2016-11-02
Från kabinklass: GO
Till kabinklass: BUSINESS
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 42 070 poäng
Bid strength: Modest
Eurobonusstatus: EBG
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 2 Veckor
Gick uppgradering igenom: JA
Bara för att någon annan får igenom sin uppgradering behöver inte det betyda att andar också får igenom den. Erbjöd du också 42070 poäng plus att du är EBG? Om du inte fått någon info men andra redan blivit uppgraderade så skulle jag gissa på att du inte kommer få igenom uppgraderingen.Menar du inte osl-mia? Jag väntar på svar på mitt bud för den sträckan med samma förutsättningar som dig. Snart har 36 timmar passerat och inget mail...