Senaste nytt

Få Eurobonuspoäng med elavtal från Fortum

Fick svar nu på fortum, deras kundtjänst var nästan lika snabb på att svara som ni bästa här på Businessclass.se :) Poängen trillar in efter det att tjänsten är igång. Så i mitt fall får jag 10.000 poäng efter 1/10! Tack alla för svar

Fick svar nu på fortum, deras kundtjänst var nästan lika snabb på att svara som ni bästa här på Businessclass.se :) Poängen trillar in efter det att tjänsten är igång. Så i mitt fall får jag 10.000 poäng efter 1/10! Tack alla för svar

Tänkte precis ringa dem då jag hade samma fundering. Hoppas de trillar in 1/10 för mig med! :)

Hej, jag fick in eurobonuspoäng i dag från den kampanj fortum hade nyligt. Anmälde mig 31 augusti och avtalet gick igång 1 oktober.
Fick dock endast 6000 poäng. Har för mig det var 13000 p (eller så var det 10´) man skulle få..? Hur gör man för påpeka detta, ringer man ordinarie kundtjänst?

Hej, jag fick in eurobonuspoäng i dag från den kampanj fortum hade nyligt. Anmälde mig 31 augusti och avtalet gick igång 1 oktober.
Fick dock endast 6000 poäng. Har för mig det var 13000 p (eller så var det 10´) man skulle få..? Hur gör man för påpeka detta, ringer man ordinarie kundtjänst?

Det var 9000 poäng innan senaste kampanjen nu. 6000 vid anmälan sedan 3000 löpande fördelat under året

Det var 9000 poäng innan senaste kampanjen nu. 6000 vid anmälan sedan 3000 löpande fördelat under året
ok, skumt. Hade för mig det var 13 (10´pl
ok, har för mig det var 10+3 när jag signade. Annars hade det inte varit intressant. Nåväl jag kan ha sett fel. Hur som, är det vanliga kundtjänsten man ringer på fortum för att fråga om detta?

ok, skumt. Hade för mig det var 13 (10´pl

ok, har för mig det var 10+3 när jag signade. Annars hade det inte varit intressant. Nåväl jag kan ha sett fel. Hur som, är det vanliga kundtjänsten man ringer på fortum för att fråga om detta?
För mig stod det så, och jag fick in 10 igår. Kolla ditt bekräftelsemail, möjligt att det stod där...

ok, jag hittar inget I bekräftelsemailet förutom teckningsdatum (31/8) och datum för inkoppling. Vad hade du för teckningsdatum?

Teckningsdatum 29 aug. Tog dock en screenshot på hur det såg ut:

upload_2016-10-4_8-53-4.png

(fungerade inte med tumnagel-funktionen?) Dvs. borde bara vara för dig att maila dem :) registrerades säkert hos dem den 1 sept eller så men står det teckningsdatum 31 aug så ska ju det gälla, står ju att det gäller "till och med 31 aug"

Toppen