Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Men det är ju helt galet att Hilton skänker bort sin högsta status till folk i två år utan motprestation? Det är ju som att SAS skulle stå på Sergels Torg och dela ut Diamondkort till förbipasserande.

Det beror på hur man ser det!

Om SAS skulle göra på det sättet så är det billig marknadsföring. Leder det till att någon då väljer SAS framför annat bolag så är det vinst, men jag tror knappast att det skulle leda till att någon bokar en resa av enbart den anledning att man har EBD.

• Gilla
Reactions: Gus
Nu har de iaf krånglat till det lite om man vill matcha, och kräver motprestation:

"For the next 90 days, get a taste of the elite life with Hilton HHonors.
We’ll match your elite status with any other loyalty program.

You’ll also have the opportunity to extend your status match through March 31, 2018,
when you stay with us over the next 90 days. If you’re matched to Gold status,
you’ll just need to complete 4 stays. If you’re matched to Diamond, you’ll need 8 stays.*

Nu har de iaf krånglat till det lite om man vill matcha, och kräver motprestation:

"For the next 90 days, get a taste of the elite life with Hilton HHonors.
We’ll match your elite status with any other loyalty program.

You’ll also have the opportunity to extend your status match through March 31, 2018,
when you stay with us over the next 90 days. If you’re matched to Gold status,
you’ll just need to complete 4 stays. If you’re matched to Diamond, you’ll need 8 stays.*
Titta där!

Fick detta mail idag. Har 22 nätter och 18 stays inräknade än så länge i år med 3 stays till bokade och kommer säkert bli fler. Någon annan som fått detta?

20161004_002015.png

Fick detta mail idag. Har 22 nätter och 18 stays inräknade än så länge i år med 3 stays till bokade och kommer säkert bli fler. Någon annan som fått detta?

Visa bifogad bild 56896
Jag har inte fått det, har 22 nätter också men bara på 11 stays.
Du har snålt med poäng där på kontot ser jag ;)
Men du behöver alltså bara 6 stays till för att behålla Diamond? Ingen dålig deal!

• Gilla
Jag har inte fått det, har 22 nätter också men bara på 11 stays.
Du har snålt med poäng där på kontot ser jag ;)
Men du behöver alltså bara 6 stays till för att behålla Diamond? Ingen dålig deal!
Precis 6 stays till och har 3 redan bokade så lär ju inte va ett problem.

Gällande poängen så har jag dragit nytta av dom. Dock bokade jag nu av 2 reward nights och som 3 stays jag har bokade atm är points + cash så därför kontot ser tomt ut ;)

Har redan bränt 100 000 poäng redan i år!

• Gilla
Nagon som vet om Hilton's 'Gold fast track' fortfarande ar tillgangligt? Dvs for statuslosa som kan bli Gold efter 4 stays inom 90 dagar. Dags att ordna status till fastmon da jag tappar min HHD nasta ar.

Toppen