Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Någon som testat att matcha ett Nordic Choice Club Gold till HHG ? Är denna statusmatchen fortfarande igång? I ken leeee, a'libidibidatchouuuuuuuu HHG :(

Någon som testat att matcha ett Nordic Choice Club Gold till HHG ? Är denna statusmatchen fortfarande igång? I ken leeee, a'libidibidatchouuuuuuuu HHG :(
Jag är också lite nyfiken om det går att matcha Nordic Choice Club där jag är platinum så att jag kan behålla mitt HHD en period till då jag endast har lyckats få ihop 15 stays denna perioden och jag kommer inte lyckas få ihop så att jag går i mål.

Jag är också lite nyfiken om det går att matcha Nordic Choice Club där jag är platinum så att jag kan behålla mitt HHD en period till då jag endast har lyckats få ihop 15 stays denna perioden och jag kommer inte lyckas få ihop så att jag går i mål.
Du har ju tid att åka till Hilton Stockholm och gå i mål med poäng/spendering ( checka ut imorgon kväll före tolvslaget ). All in i baren fram med amex!! :)

Det där nyårsmailet tyder ju på att det är enhancements på g

“We have some new things in store for 2017 that we know you’ll love because we’re making the program more about you.
Stay tuned for more soon!”

“Your friends at Hilton HHonors”.

Toppen