Senaste nytt

Ny kampanj: "Flyg till historiska priser"

Fick också precis mailet och längst ner står det en text som troligtvis är där av misstag.. Men den signalerar något som får mig att tro att man kommer få en poängboost på 7000 EB-poäng om man bokar en resa i denna kampanj :) Inget annat i mailet kan tolkas ge 7000 poäng.

"* Gäller tur och returresa med SAS 1-31 oktober 2016. Du tjänar 7000 Extrapoäng utöver de poäng som du tjänar på köpt resa. Kan bara utnyttjas en gång. Dina Extrapoäng kommer att finnas på ditt EuroBonus-konto senast 30 november. Ingen sign up är nödvändig för denna kampanj."
Eller så gäller den för alla resor man gör 1-31 oktober, oavsett om man bokar under denna kampanj eller inte :)
En inte allt för vågad gissning är att det blir någon riktigt billig longhaul, billigare än 2500 till Hong Kong återstår väl att se (den kampanjen var väl för någon månad sedan)

Eller så gäller den för alla resor man gör 1-31 oktober, oavsett om man bokar under denna kampanj eller inte :)
En inte allt för vågad gissning är att det blir någon riktigt billig longhaul, billigare än 2500 till Hong Kong återstår väl att se (den kampanjen var väl för någon månad sedan)

Jag hoppas på detsamma - oavsett om man bokar under helgen eller inte :) Känns dock lite väl generöst.
Bokade tyvärr oktobers resa i början av veckan, och är tveksamt om någon mer hinns med.

Priserna verkar redan laddade om nu detta stämmer, titta februari månad där jag gjort sökningar för priser.
Billigt till Kina, i övrigt standard rea priser.

Screenshot_20160916-030346.jpg

Detta är bra priser, inte lägsta någonsin men det kan inte vara julafton varje dag.

Ja det är det, jag hade bara hoppats på lite bättre :)

Om man inte tycker att detta är låga priser så är man ganska avtrubbad. Inte minst om man ska sätta in det i ett historiskt perspektiv - med inflationsjusterade "historiska priser" skulle de inte få sålt många USA-biljetter...

Lågt är det, jag hade bara hoppats på lite lägre :)

Toppen