palmen
Moderator
Jo, avresa från Göteborg den 27e och från Oslo den 28eDenna stammer inte då eller??
Visa bifogad bild 56489
Jo, avresa från Göteborg den 27e och från Oslo den 28eDenna stammer inte då eller??
Visa bifogad bild 56489
Det finns inte någon plats i SAS Business på Oslo-Miami den 28:e sep är vad jag ser från screenshot.Denna stammer inte då eller??
Visa bifogad bild 56489
Såg det nu. TackJo, avresa från Göteborg den 27e och från Oslo den 28e
Tack för förtroendet du har för migPå den tiden det fanns redaktörer här hade man kunnat se fram mot ett härligt reportage från invigningen.![]()
Sorry men det var inte riktat mot dig. Trodde du åkte som privatperson. Dessutom har du olika förutsättningar mot tidigare redaktör(er). Skillnad på att vara anställd eller ej anställd.Tack för förtroendet du har för mig![]()
Jag åker privat, mig veterligen åkte aldrig Jacob på några longhaul första flighter men var på Arlanda några gånger när de öppnade ny linje.Sorry men det var inte riktat mot dig. Trodde du åkte som privatperson. Dessutom har du olika förutsättningar mot tidigare redaktör(er). Skillnad på att vara anställd eller ej anställd.
Om du/business class planerat något reportage så är det givetvis välkommet!
Som jag skrev kommer jag vara på plats och flyga första flighten. Blir inte så mycket invigning dock tror jag pga tight connection.Så vad är det om gäller, kommer någon att vara på plats för premiärturen? I sitt ämbete eller ej?
Reportage från invigningen sa jag. Inte rapport från flighten ombord. Tydligen en öm tå.Jag åker privat, mig veterligen åkte aldrig Jacob på några longhaul första flighter men var på Arlanda några gånger när de öppnade ny linje.