Jakob Österberg skrev:Ja, det funkar för det mesta.Klicka för att utvidga...
Har funkat för mig 2 ggr iaf.
MVH
Jakob Österberg skrev:Ja, det funkar för det mesta.Klicka för att utvidga...
Dom är förbrukade...Jean-Pierre skrev:Hej,Vet någon vad som händer med Plusgrade om jag bokar om mitt flyg strax innan avresa (t.ex. 0-48h innan avgång). Fås poängen/pengarna som jag lagt på Plusgrade tillbaka, eller är de förbrukade?Har en tjänsteresa till asien som jag håller på att planera turr för, men där min retur kan bli ombokad med kort varsel. Känns ju då lite surt att bränna inne privata poäng/kr om det blir ombokning i sista stund...(ursäkta om frågan redan varit uppe, men jag hittade inget i diskussionstråden via sökning)Tack!Klicka för att utvidga...
DE kan ha överbokat ekonomi med 30 pers men ha 30 lediga stolar i plus. Istället för att uppgradera folk gratis hoppas de att några köper en uppgradering så de får in lite pengar.edgeman skrev:Fick precis igenom min första upgrade från Go till Plus mellan ARN - EWR på söndag.Trodde inte det skulle ske då sas.se hela veckan sagt att flighten var full och expertflyer så sent som igår visade endast en ledig plats. (Hur i hela friden funkar det där förresten, att sas.se inte säljer biljetter men att EF visar lediga?)Klicka för att utvidga...
Samma bokningsklass som vanlig Plusgrade, alltså saver...jsn skrev:Denna fråga har kanske redan ställts, men tråden är nu uppe i 587 inlägg så please bear with me isf...När man lägger ett bud så får man (ibland) möjlighet att köpa en bekräftad uppgradering (buy now) - hur många poäng ger en sådan uppgradering? Ger den lika mycket poäng som en billig biljett i den nya klassen (tex plus saver eller business saver) eller lika mycket som en full-pris-biljett (tex Plus full flex)? Om budet går igenom så får man poäng enligt den billiga biljetten, men hur är det med buy now-uppgraderingar?Klicka för att utvidga...
Ungefär sådär såg den ut för mig när noscript hade blockerat en av deras amazon-adresser. De byter adress på de scripten då och då (ett j-a otyg, men det är många som gör så nuförtiden tyvärr), så om du har någon form av security-blocker så kan det vara den som stoppar det. Alt så kan det bara vara ur sync, isåfall kan det vanliga med att tömma cache och cookies och försöka igen vara värt ett försök.WTP skrev:Ser inte slidern ännu längre för long haul?!Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Ungefär sådär såg den ut för mig när noscript hade blockerat en av deras amazon-adresser. De byter adress på de scripten då och då (ett j-a otyg, men det är många som gör så nuförtiden tyvärr), så om du har någon form av security-blocker så kan det vara den som stoppar det. Alt så kan det bara vara ur sync, isåfall kan det vanliga med att tömma cache och cookies och försöka igen vara värt ett försök.Klicka för att utvidga...
Jag kollade nyss och det ser normalt ut för migWTP skrev:Vad jag än gör har samma problem. Är det ngn mer son upplever samma?Klicka för att utvidga...
För ett år sedan kostade en gate uppgrade till Business 700 USD på ORD, ganska nära 610 EUR, men utan poäng, fast track, och ingen tid för lounge (inte att SAS ORD loungen är mycket att mista).Voyageur skrev:Har en bokning till ORD i GO. Plus kostade visserligen bara 1300:- mer per sträcka men hoppade ändå. Kollade för skojs skull plusgrade och minsta bud i plus per sträcka var 130€ och business hiskeliga 610€. Inte direkt lockande.Klicka för att utvidga...
Förmodar att det är uppgradering frånGOP-L skrev:15000 p för plus och 40000 p för Business för Hongkong - Arlanda idag. Gick inte att betala med cash då planet var ganska tomt (enligt info från checkin)Klicka för att utvidga...
Ja. Sorry. Från Go!011430121 skrev:Förmodar att det är uppgradering frånGOKonstigt att de ej tar uppgradering med penningbelopp, detta utesluter alla passagerare som inte har SAS Eurobonus.Klicka för att utvidga...