Senaste nytt

50.000 Eurobonus poäng för 5000kr inkl 100 reflexvästar!

Handlat för 50,000 kr på webhallen senaste 2 månaderna, och helt missat det här. Hmm 4000 poäng i sjön, tråkigt värre. Men nu ska jag alltid kolla innan jag köper något :D

Någon som testat Storytel? Säljer ljudböcker och 600 poäng per köp verkar ganska fint.

Fungerar alla butiker som är listade där? Bryr mig inte om poängen tar länge att komma in, bara man vet att det fungerar liksom.

Någon som testat Storytel? Säljer ljudböcker och 600 poäng per köp verkar ganska fint.

Jag har testat Storytel. Fungerade utan problem. Tror poängen kom in efter 6 veckor vilket är helt enligt regelboken för den butiken: "Dina inköp registreras och dina intjänade poäng sätts in på ditt konto automatiskt inom 45–60 dagar."

Så handla på:)

Jo enligt det man kan läsa så verkar dom flesta ha strul, men det fungerar väl efter tjat? Inte så att man blir blåst på poängen?

Har hittills fått mina poäng till slut. Inc Club var dock väldigt jobbiga och det tog väl 50 mail till tjejen på webshoppens kundservice innan jag fick poäng. Hon var dock väldigt trevlig och försökte hjälpa till så gott hon kunde. Det var Inc Club som konstrade i just det fallet.

Jag har testat Storytel. Fungerade utan problem. Tror poängen kom in efter 6 veckor vilket är helt enligt regelboken för den butiken: "Dina inköp registreras och dina intjänade poäng sätts in på ditt konto automatiskt inom 45–60 dagar."

Så handla på:)

Såg nu att det inte var så mycket värde som jag först tänkte. Då jag trodde man kunde hyra ljudböcker för 49 kr. Verkar mer vara en premunationstjänst :( ska man köpa så är det 129 kr för 600 poäng, vilket inte är lika kul.

Det var dags att skaffa en ny kaffemaskin och valde Nespresso via cdon.com. Det blev lite extra poäng till EB kontot... Det skulle vara jätte bra att få lite extra poäng också när man beställer kaffe kapslar via nespresso.com sen men inte än iaf... ;)

522490_10150710710807469_672807468_9567183_1628760343_n.jpg

• Gilla
Reactions: Gus
Om man ser sina köp & poäng under "kommande transaktioner" är allt okej då? Eller kan det fortfarande behövas lite bråk via mail?

Toppen