Gynt
Medlem
Kul med ytterligare en västkustbo, som dessutom jobbar inom Automotive och har bott i Kina... skulle ju kunna varit jag för 8 år sedan.![]()
Verkligen kul!
Kul med ytterligare en västkustbo, som dessutom jobbar inom Automotive och har bott i Kina... skulle ju kunna varit jag för 8 år sedan.![]()
Välkommen! Satsa på EBG, som du sen fixar Carlson Gold med, som sy sen matchar.... så har du snart HHD som "alla" andra här.Rep på svenska marknaden åt ett engelsk bolag, o säljer nått så spännande som show/teater belysning
Utgår från mitt hem ganska nära (30m in ) från Arlanda så jag borde hinna med mer än mina 30+legs per år.
Håller på med en övergång att lämna bilen hemma mer, men väger hotelstatusen mot flyg statusen just nu![]()
Välkommen! Satsa på EBG, som du sen fixar Carlson Gold med, som sy sen matchar.... så har du snart HHD som "alla" andra här.
Undrar samma!Hur loser du Club C gold genom EBG? Har sökt men hittar inte. Tack för hjälpen
Statusmatching av SAS EuroBonus Gold mot Club Carlson Gold Elite | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorHur loser du Club C gold genom EBG? Har sökt men hittar inte. Tack för hjälpen