Erik M
Medlem
Det är helt rätt! Jag skulle helst slippa beblanda mig med DN men alla har ett pris. Mitt är ca 500 poäng.Om jag fick 50 000 poäng skulle jag fortfarande vägra en (gratis) prenumeration till DN.
Last edited:
Det är helt rätt! Jag skulle helst slippa beblanda mig med DN men alla har ett pris. Mitt är ca 500 poäng.Om jag fick 50 000 poäng skulle jag fortfarande vägra en (gratis) prenumeration till DN.
Men seriöst...
Ni som tecknar och säger upp nästa vardag. Förstår inte ni att det är sådant som förstör vettiga deals.
Samma sak med de som skulle köpa matkasse och få ett negativt belopp. Jag blir så trött.
Låt det gå en vecka iallafall.
Jag har fått välkomstmailen från DN men ingen Klarna-faktura. Nån annan som fått den?
Det kan väl ta upp till åtta veckor eller något sånt.Tecknade igår förmiddag, men ser inga poäng registrerade under kommande-fliken. Hur snabbt ska de dyka upp där?
Ser man inte poängen efter 8 veckor så får vi jaga DN för ett fullständigt kvitto,sen skall kvittot verifieras. Det får ta upp till 8 veckor.Det kan väl ta upp till åtta veckor eller något sånt.