Senaste nytt

Jakten på polarrullen

Tycker vi alla borde skriva o klaga om detta.. Helt klar en ny smothiegate. Som vanligt med sas.. Helt inkonsekvent. Med spam till guld/Diamondmailen/kundtjänst borde det ge ngn reaktion.. Får man hoppas?

Ja det känns verkligen som smoothie en gång till.. Kanske samma grund problem - man tar in en produkt som blir mer populär än man räknar med (kanske gör att övriga produkter inte är så populära som man trott..), och då får man alldeles för bråttom att bromsa och gör det helt utan att tänka efter och planera. Och informera.

Fortfarande klart intresserad av första testen att köpa rullen i plus när de säger att den är för försäljning i Go. Det sätter ju saken ännu mer på sin spets. Tyvärr har jag inga flighter på sådana tider själv på rätt lång tid...

Detta är ju så bissart att man inte tror att det är sant.

Hur många gånger kan man revidera ett koncept...

Kollar de kvartalsrapporten o drar bort/lägger till produkter baserat på resultatet. Latjolajban-verksamhet!
Är ju som om BMW skulle skippa golvmattorna i en 3-serie efter 1000 sålda bilar för att bolaget minskat vinsten...

T.o.m. Lufthansakonceptet i ekonomi, med en liten påse snacks är ju bättre. I.o.m. att de på förhand inte heller lovar exakt innehåll borde kostnadskontrollen vara bra.

Fanns båda att välja på :p

Tidigare har jag fått förklarar för mig att de inte lastas på ATR/CRJ när Fresh bite lastas för att de har för lite utrymme ombord. Nu blir det skrattretande, att inte ens det stämmer.
Hur svårt skall det vara? Undantagen är fler och inträffar oftare än normalfallet...

Kvällens 22:45 flight CPH-ARN var ett steg i rätt riktning. Blev erbjuden en Fresh Bite, men bad om rulle istället. Fick en ganska ansträngd blick, men en rulle plockades fram!

Toppen