Senaste nytt

Jakten på polarrullen

olo

Medlem
Men uppenbarligen serveras den ju efter 15.59, dock bara i Go - det är det vi vänder oss emot!
Precis! Ren och skär idioti att lasta rullen och sälja den i Go istället för att erbjuda den till de passagerare som betalar SAS för "lite mer".
Det här är så dumt, så dumt. Klart att rullen skall erbjudas i Plus!
Eller är nästa steg att alla varor skall möta marknaden i Go först..? Tänk om knäckebrödet eller Cashewnötterna tar slut i Plus innan alla i Go får chansen att köpa...

Vad säger de om jag i Plus försöker köpa en rulle? Vore ett intressant case, både ombord och med customer care efteråt.
 
Men uppenbarligen serveras den ju efter 15.59, dock bara i Go - det är det vi vänder oss emot!

Frågan jag svarade på var om det var enligt reglerna eller hittepå. Enligt Desiree så agerade personalen enligt reglerna.

Huruvida den ska erbjudas i PLUS före/efter försäljning i GO, morgon, middag, kväll eller dygnet runt har jag ingen åsikt om då jag aldrig köper något ombord (snåljåp) och sällan (typ nästan aldrig) flyger PLUS (snåljåp igen?).

Generellt tycker jag dock att SAS självklart har rätt att själva bestämma vilket koncept man vill ha, men om det inte stämmer överens med marknadens önskemål (typ alla ni här) så bör de ju vara lyhörda för detta.
 
Hur tänker du nu? Om polarrulle ska serveras till 15:59 agerade väl inte personalen enligt reglerna om de serverade polarrulle 16:10 (till passagerare i Go)?

Förlåt, jag tolkade kanske in för mycket i hennes inlägg. Jag tolkade det som att de serveras i PLUS mellan dessa klockslag, i övrigt endast till försäljning. Ser dock att hon inte skrivit att det är så. Således kan jag ha fel. :oops:
 
Toppen