@Dr. Miles är det RJTQP2NX även från Tyskland? Jag hittar platser i R med den fare:n men priserna är ju dubbelt så höga som redovisas här:
Qatar Airways Travel Festival
Jag vet inte vad du menar med dubbelt så höga mot vad men det finns samma fare från Tyskland.@Dr. Miles är det RJTQP2NX även från Tyskland? Jag hittar platser i R med den fare:n men priserna är ju dubbelt så höga som redovisas här:
Jag vet inte vad du menar med dubbelt så höga mot vad men det finns samma fare från Tyskland.
T ex till Frankfurt till Melbourne är ca 2.143 EUR inkl. skatter per person med RJTQP2NX.
Ja, tyvärr. Priserna som visas där är per person.Då missuppfattar jag nog, tolkade QR-sidan som att priset till t.ex. Sydney skulle vara ca 2600-2800 € för två personer i Business. Är det jag som är ute och cyklar?
Ja, tyvärr. Priserna som visas där är per person.
Du tror väl inte att Frankfurt-Abu Dhabi T/R i Economy class kostar 349 EUR för 7 personer (ca 50 EUR per pers)?
Kostade inte Dubai 7000 kr i morse? 9000 kr nu![]()
Det verkar som Qatar Airways har uppdaterat priserna till Dubai.Hur fick du dedär priset, det enda jag hittar nu är 8800 kr per person i Business och absolut inte i First på sista benet..