Senaste nytt

Jakten på Guldet - liverapport från en sexårings resande

Sista fikat Köpenhamn-Billund bestod av en slät kopp kaffe, för säkerhets skull serverades Go först. Jag vet inte om det var Diamondstatusen eller inte men sonen blev erbjuden juice!

image.jpeg

Här har vi ställt upp alla de leksaker sonen fick på dom tre legen idag.
image.jpeg

Precis! Det blev inga alls.

Nåja nu är vi incheckade på hotellet. Och som någon sagt. Reser man i lyx kan man stå ut med spartanskt boende

image.jpeg

Efter en kvällspromenad och pizza så är det nu dags att sova och sen stå först i kön vid parken imorgon

Det är nog bäst att vänta på tills reglerna släpps i samband med Eurobonus 3.0 som ska komma i höst. Innan det gjorts helt klart är det mest gissningar.
Det som rapporterats är att har man 10 år sammanhängande med minst guld blir man lifetime gold (förutsatt att man inte fått kortet som gåva).

Det är snart september och det är höst för mig. Men när är det höst enligt SAS??? Någon som vet ???

Första dagen på Legoland. Jag tyckte vi var sena när vi kom bara en halvtimme innan öppning men det var inga problem
image.jpeg
Först i kön!

Ninjago the ride höll vad den lovade, liknar i stort Toy Story Mania på Disney Sea i Tokyo

image.jpeg

I år vann vi brandbilsracet
image.jpeg

Förutom alla åkturer finns det ju en del lego att titta på

image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Det fanns lite flygtema till lunch också!
image.jpeg

Första dagen på Legoland. Jag tyckte vi var sena när vi kom bara en halvtimme innan öppning men det var inga problem
Visa bifogad bild 55631
Först i kön!

Ninjago the ride höll vad den lovade, liknar i stort Toy Story Mania på Disney Sea i Tokyo

Visa bifogad bild 55632

I år vann vi brandbilsracet
Visa bifogad bild 55634

Förutom alla åkturer finns det ju en del lego att titta på

Visa bifogad bild 55633 Visa bifogad bild 55635 Visa bifogad bild 55636

Det fanns lite flygtema till lunch också!
Visa bifogad bild 55630
Smakade ankan bra?

Toppen