Senaste nytt

Inofficiell BC:se loungeturné - Star Alliance, Heathrow T2 - söndagen den 20 november 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tips från tidigare reseledare:

Lufthansa Senator kräver EBG eller gästning av EBG. Plus-biljett ger normalt bara tillträde till Lufthansa Business. Ingen av Lufthansaloungerna hade champagne vid senaste besöket.

Plaza Premium är inte längre listad som en Plus-lounge utan som en partnerlounge. Ska gå att komma in med EBG + en gäst.

Om man vill dra runt som en grupp/gräshoppssvärm så krävs lite planering till Singaporeloungen. Den är rätt full nära inpå SQ-avgång, men helt tom precis efter...

Med lite poäng eller status kostar det väldigt lite att bo på något av hotellen på LHR, speciellt om man bokar tidigt. Kan vara lämpligt för de som har ett krävande jobb dagen efter och inte vill ta sista flyget eller som vill vara utvilad vid starten av dagen.

Utmärkt översikt!

Ändra Kanske till Kommer!

Samma pris på alla ungdomsbiljetter så har preliminärt bokat detta:
SK525 ARN-LHR 07:55-09:35
SK1524 LRH-ARN 19:05-22:35

Finns det några diamonds på dessa flighter som man strategiskt ska placera sig nära? ;)

Ändra Kanske till Kommer!

Samma pris på alla ungdomsbiljetter så har preliminärt bokat detta:
SK525 ARN-LHR 07:55-09:35
SK1524 LRH-ARN 19:05-22:35

Finns det några diamonds på dessa flighter som man strategiskt ska placera sig nära? ;)
Exit row, 17A skulle jag sätta mig på omgående. ;)

Det står ju på min lista att göra en loungeturné där. Så sätt upp mig på ett kanske. 2049:- från Göteborg känns lite mycket, men förhoppningsvis kommer det en kampanj på betalda eller bonusbiljetter snart :)
Jag är också helt klart intresserad, men tiderna och priserna från Göteborg var minst sagt osköna.

Skall undersöka vas övriga *A-vänner erbjuder och om jag kan kombinera resa med ett besök i Stockholm/elsewhere på måndagen...

Jag är också helt klart intresserad, men tiderna och priserna från Göteborg var minst sagt osköna.

Skall undersöka vas övriga *A-vänner erbjuder och om jag kan kombinera resa med ett besök i Stockholm/elsewhere på måndagen...

Ja jag tittar också från Göteborg. Inte alls så fint.

1634 SEK + en gratis övernattning i terminal 4/5 på Arlanda. Behövs det ens tänkas över? Bara att boka! :p

Screen Shot 2016-08-10 at 23.54.58.png

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen