Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog mig friheten att lägga upp ett konto åt min mor.
Hon får hämta en liten grillåda i butik.
Försökte få dubbelrabatt men fick inte till det.
Men får jag dubbel poäng istället så är jag nöjd med det.
49:- betalade jag för mors överraskning.

Stort tack för tipset!

Om man inte har möjlighet att hämta kassen den 15/8, kan man hämta dagen efter på fm? Önskar slippa min hemleveranskostnad och jobbar kväll den 15/8

Vilken webbläsare använder du? Samt i vilket steg gjorde du det? innan du klickat till ordern eller på betalsidan?
Jag tror inte att dubbelrabatten fungerar längre.
I morse genomförde jag samma steg som @Fritidsforskare beskrivit i Safari och fick dubbelrabatt. Poängen kom in på SAS-kontot efter ca 2h.
I eftermiddags skapade jag ett konto åt min sambo och beställde en ny matkasse i Chrome på samma dator. Denna gång aktiverades aldrig Prova på-rabatten efter att rabattkoden skrivits in.
Blev dock en matkasse för 249 kr + 1.360 EB-poäng så jag klagar inte. Allt som allt, 2.720 EB-poäng och 2 st matkassar för 298 kr. Så stort tack för tipset!

Jag tror inte att dubbelrabatten fungerar längre.
I morse genomförde jag samma steg som @Fritidsforskare beskrivit i Safari och fick dubbelrabatt. Poängen kom in på SAS-kontot efter ca 2h.
I eftermiddags skapade jag ett konto åt min sambo och beställde en ny matkasse i Chrome på samma dator. Denna gång aktiverades aldrig Prova på-rabatten efter att rabattkoden skrivits in.
Blev dock en matkasse för 249 kr + 1.360 EB-poäng så jag klagar inte. Allt som allt, 2.720 EB-poäng och 2 st matkassar för 298 kr. Så stort tack för tipset!

Folk här har ju bevittnat om att det fungerat idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen